Plutselig stille.....?

Started by Denia, November 13, 2012, 23:09:15 PM

Previous topic - Next topic

Denia

Hei!

Nå har jeg datet en kar i ca 3 uker.... Og så forrige fredag inviterte han meg med ut på middag. Da hadde vi meldt hverandre daglig de siste 2 ukene. Vi hadde det kjempekoselig, og etterpå dro vi hjem til han en tur, og hadde sex. Så fortsatte det med sms flere ganger daglig frem til denne fredagen, altså en uke. Det er stort sett han som begynner å sende sms. Han viste jeg skulle ut en tur i løpet av denne helgen, og på fredag spurte han hvilken dag jeg skulle ut.. og at vi kanskje kunne møtes... og det ville jeg. PÅ lørdag, den dagen jeg skulle ut, sendte jeg han sms og spurte om han var ute. Da sa han at han ikke hadde orket å gå ut fordi han var sliten, og at jeg måtte ha det gøy. Så fikk jeg sms senere igjen, hvor han sa han ikke fikk sove, og lurte på om jeg ville komme til han etter byen...Etter litt "erting" fra meg, sa jeg til slutt at jeg skulle komme.
Jeg kom, vi hadde sex, han ville ikke at jeg skulle gå på søndag... men jeg hadde en avtale på formiddagen.
Jeg har ikke en gang nevnt noe om forhold, eller hvor vi står eller noen ting til han. Har egentlig ikke tenkt på det i det hele tatt. Har tøyset, og fleipet, vært litt vanskelig... og vi har ledd mye sammen. Men siden lørdag/søndag har han blitt veldig stille.... Jeg får kun god natt meldinger.... Hva skjer?

Jeg er jo enig i at vi ikke trenger å sms hver dag, men burde jeg si det? Eller burde jeg ta mer initiativ? Eller skal jeg bare la det skure å gå, og vente å se hva som skjer? Jeg stresser ikke, blir bare litt i tvil om det er for lite kontakt fra min side....

Hva tenker dere?

Lars GV

Hvis du vil ha svar fra meg eller Andreas ut i fra den teorien som var på jentekurset så kan du poste samme spørsmålet i det lukkede jenteforumet :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

SpantaX

Quote from: Lars GV on November 13, 2012, 23:17:25 PM
Hvis du vil ha svar fra meg eller Andreas ut i fra den teorien som var på jentekurset så kan du poste samme spørsmålet i det lukkede jenteforumet :)

Ååh! Jeg ble nysgjerrig!  :D
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Femininist

Ditto!

Har forøvrig til gode å høre noe lignende svar som "spør oss et annet sted så svarer vi" på spørsmål fra en av gutta som har deltatt på bootcamp...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Quote from: Femininist on November 16, 2012, 17:18:53 PM
Ditto!

Har forøvrig til gode å høre noe lignende svar som "spør oss et annet sted så svarer vi" på spørsmål fra en av gutta som har deltatt på bootcamp...

Du sku bare visst :)

Femininist

Så lenge det blir gjort på pm så betyr det ikke noe, men når det blir synlig i en post, slik som her, så dør jo tråden ut. Mulig det er gjort flere steder, som jeg ikke har sett, isåfall er det og kjipt...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dev

Quote from: Femininist on November 16, 2012, 19:21:32 PM
Så lenge det blir gjort på pm så betyr det ikke noe, men når det blir synlig i en post, slik som her, så dør jo tråden ut. Mulig det er gjort flere steder, som jeg ikke har sett, isåfall er det og kjipt...
Du har jo i det minste en mulighet til å finne ut av dette, imotsetning til oss  ;D

Femininist

God nok grunn til å melde seg på kurs det :p
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Denia

Samme spørsmål og svar ligger inne på lukket jenteforum, så til alle nyskjerrige jenter.... meld dere på kurs :)

Til andre som lurer på om jeg i det hele tatt har hørt noe mer fra han..... Ja, jeg har det, og fikk melding i dag om at han hadde gått tilbake til eksen sin .... Men, bra han sa i fra i hvertfall :)