Karma og advarsel-system innført

Started by Andreas GV, November 16, 2012, 22:34:54 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

#16
Quote from: Autowin on December 03, 2012, 22:57:13 PM
I mitt tilfelle, så føler jeg at de gir meg minus på grunn av BRUKER, og historikk, og ikke de enkelte innleggene...

Jeg har faktisk gitt deg pluss på ett av postene dine de siste dagene. Klarer du å gjette hvilken så gir jeg deg et pluss til for å ha skjønt hva du må poste for å få pluss :)

Forøvrig vil jeg si at mange av de nye innleggende dine samsvarer med historikken din, så blir litt feil skylde på den.

Edit: Takk for minusen, auto :)

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Quote from: Autowin on December 04, 2012, 16:42:30 PM
Quote from: Dev on December 03, 2012, 23:49:35 PM
Quote from: Autowin on December 03, 2012, 22:57:13 PM
I mitt tilfelle, så føler jeg at de gir meg minus på grunn av BRUKER, og historikk, og ikke de enkelte innleggene...

Jeg har faktisk gitt deg pluss på ett av postene dine de siste dagene. Klarer du å gjette hvilken så gir jeg deg et pluss til for å ha skjønt hva du må poste for å få pluss :)

Forøvrig vil jeg si at mange av de nye innleggende dine samsvarer med historikken din, så blir litt feil skylde på den.

Edit: Takk for minusen, auto :)

What? Jeg har ikke gitt noen + eller - i min tid her.

I såfall beklager jeg. Gi meg gjerne et minus for å ha anklaget noen på tilnærmet null grunnlag.

Stanley

#19
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

--WTF?--

Quote from: Autowin on December 04, 2012, 16:52:38 PM
Jeg gir INGEN + eller -. Uansett.

Helt sikker? Nå har du -144, jeg har +3.

Jeg kan sørge for at du bare har -143 hvis du sørger for at jeg får +4... Byttehandel?
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stanley

#21
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Jeg foreslår at det lages en egen tråd hvor vi kan forhandle og avtale karma-trade.

Lars GV

Quote from: Dev on December 04, 2012, 22:01:06 PM
Jeg foreslår at det lages en egen tråd hvor vi kan forhandle og avtale karma-trade.

Også linke poengsummene opp mot facebook :D
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Esteban

Ja, men det må IKKE misbrukes. Dvs det er kun lov å trade og gi karma så lenge man ikke stalker andres profiler utenom dette. På denne måten skapes HØY-VERDI profiler tilpasset VIDEREGÅENDE SKOLE.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Stanley

#25
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

svarte på auto sin tråd i sted og fikk minus i karma. jeg vet ikke om det var noe jeg skrev der eller om det var noe jeg har skrevet et annet sted som gjør at jeg får minus, men hadde vært hyggelig og fått vite av vedkomene eller noen andre som kansje ser hva jeg gjorde galt der på hva som er galt. gjærne på pm.
å være eller ikke være

Femininist

#27
I utgangspunktet ønsket jeg et karmasystem, men når jeg ser hvordan systemet brukes så mister jeg all tiltro til det. Håper det blir fjernet frem til et evt nytt og bedre system blir innført.

Btw, det ble skrevet før jeg så at jeg har fått masse minuspoeng. Føler virkelig så mange at de ikke har tiltro til det jeg skriver bare fordi de selv er uenige i mine refleksjoner? La oss holde oss for gode til å skape et forum hvor bare populære meninger er akseptable.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Toshi

Quote from: Femininist on December 06, 2012, 18:17:19 PM
I utgangspunktet ønsket jeg et karmasystem, men når jeg ser hvordan systemet brukes så mister jeg all tiltro til det. Håper det blir fjernet frem til et evt nytt og bedre system blir innført.

Btw, det ble skrevet før jeg så at jeg har fått masse minuspoeng. Føler virkelig så mange at de ikke har tiltro til det jeg skriver bare fordi de selv er uenige i mine refleksjoner? La oss holde oss for gode til å skape et forum hvor bare populære meninger er akseptable.
Skal vi sosialisere karmasystemet sånn at meninger ikke blir diskriminert?  :P

Femininist

Nei, forandre systemet sånn at meninger blir diskriminert og ikke personer. Meningen med karmasystemet er
Quote from: Andreas GV on November 16, 2012, 22:34:54 PM
... det er lettere for nye brukere å vite hvem man skal stole på.

Så lenge karmaen går på person, men blir gitt usynlig og uten begrensninger, gjerne fordi en er uenig med brukeren i en mindre sak, så vil ikke systemet kunne oppfylle målet. Da er det etter min mening bedre å fjerne systemet, enn å ha et defekt system. Fitnessbloggen har et rating system som både går på antall innlegg og antall likes på innlegg, hvor det er helt tydelig hva som blir tolket positivt og hva folk er nøytrale til. Det man er uenig i blir debattert og ikke gitt anonymt av usynlige "liker ikke" uten begrunnelse på hva, når eller hvorfor.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.