Dum SMS

Started by Red, November 23, 2012, 12:24:04 PM

Previous topic - Next topic

Red

Hey folkens,

Jeg var ute med jobben for ca. 1mnd siden, jeg spurte ei søt jente som jobbet der om tlf. nr. Hun svarte nølende at hvis jeg kom til disken kl 02.00, så skulle jeg få det. Jeg møtte opp, og jeg fikke en lapp med nr. på. Jeg regnet nesten med at det var fake, men jeg sendte meld samme kveld, og joda..  det var riktig nr. =)
Vi sendte noen meldinger, frem og tilbake, men jeg merket ikke stort av interesse..  vi avtelte egentlig å møtes noen ganger men hun avlyste stadig.
Jeg la henne til på facebook, men hun aksepterte ikke. Jeg måtte bort en liten tur, så vi avtalte å treffes etter det...  så sendte jeg tidenes dummeste melding tror jeg..hehe "Hei, skal vi treffes en dag? Hvis ikke så er det vel på tide for meg å ta et hint"..  Jada...  er flaut dårlig...  ser det nå..  så jeg fikk jo såklart ikke svar på den.....  Meeen ca. en uke etter så la hun meg til på Face, noe jeg syntes var rart!!  hun er skjeldent, men noen ganger pålogget.  Så til spm: Finnes det noen måte å prøve på nytt etter en så avsluttende og teit melding..  eller skal jeg bare glemme hu? Hu betyr ikke noe for meg, men jeg syntes hu er veldig pen!  BTW. hu er ganske mye yngere enn meg!  jeg er 24, hu er akkurat 18!

Mvh. Red  (første innlegg på GodeVibber)