Aktive i Trondheim

Started by Kaizer, January 19, 2013, 14:16:37 PM

Previous topic - Next topic

Kaizer

*

Voltaire


Toshi

Lite aktiv, men hadde vært kult å treffes!

Tjodleik

Jeg er vel mer som pensjonist å regne, men joda ...

Er fast inventar på Downtown fredag og lørdag, og gjerne en og annen torsdag også.

Femininist

Jeg går vel ikke aktivt ut på byen, men henger jo litt rundt om kring en eller annen natt :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Femininist

Jeg er ikke i Trondheim på torsdag, men kanskje en gang senere =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Supernova

Kan sikkert delta om vi venter til neste uke engang :)

Dag

Jeg bor i Trondheim, og har kjæreste, men det hadde jo vært utrolig kult å treffe litt folk som skriver rundt på dette nettforumet :)

PS: Hva slags steder er det dere liker å dra på, og er dere studenter eller "voksne" ?

Voltaire

Student. Og skikkelig barnslig.  ;)

Femininist

Dag, jeg er ikke voksen, og kommer aldri til å bli det! :p
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Judge

Jeg er med på treff! Gammel mann!  ;D
Tilsett litt salt og server.

Tjodleik

Spennende :) Gammel mann her også, og jeg dukker nok opp hvis forkjølelsen har gått vekk til da.

Dag


Tjodleik

Meh. Jobber til halv ti på torsdager, så med mindre dere holder på i det vide og brede er det no go for meg :/

Skjelven

Har det blitt noen flere treff?