Aktive i Trondheim

Started by Kaizer, January 19, 2013, 14:16:37 PM

Previous topic - Next topic

Apekatt

Er det noe aktivitet i Trondheim eller?
Jeg skulle gjerne truffet litt likesinnede :)
Gjerne 20+, er 22 selv :)

Chrono

Hei, er og har vært aktiv i helgene. PM meg gjerne og vi kan ta det derfra. :D

Reas

Er ny i byen, så hadde vært kult å truffet på noen ute i Trondheim  :)

Chrono

Quote from: Reas on September 13, 2013, 18:21:47 PM
Er ny i byen, så hadde vært kult å truffet på noen ute i Trondheim  :)
Sendte deg melding i går, resten  er det  samme som i forrige innlegget mitt.

Zervs

Er ganske opptatt med skole og jobb, men drar ut i Trondheim en gang i blant.

luckyluke

Noen likesinnede her som er higen på å få til litt wingmanship? Er 22, student :)

urlm

Quote from: luckyluke on October 30, 2015, 13:43:29 PM
Noen likesinnede her som er higen på å få til litt wingmanship? Er 22, student :)

22 år gammel student selv. Driver "dessverre" og bare holder på med én dame for tiden, men hvis det skjærer seg er jeg ikke fremmed for å komme meg litt tilbake i gamet igjen!

Er dog ingen erfaren PUA, har prøvd meg litt ute i høst og har hatt en ganske god suksessrate, men har vært veldig møysommelig med de jeg har prøvd meg på (dvs. jenter som sitter litt alene, osv.) så kan ha noe med det å gjøre..

Hvor er du pleier å dra ut og på hvilke dager?

luckyluke

Høres bra ut! Ikke spesielt erfaren selv, en ganske goood stund siden jeg har gått ut jevnlig nå, men som oftest tors/fre/lørdag, på tag, diskoteket, av og til studio, vært lite på solsiden men åpen for det og andre steder også, og andre dager hvis du/andre har erfaringer med det.


matiasn

Hei! jeg er også interessert om å bli kjent med andre PUA i Trondheim :)
Bare send en melding! :)

heihei

Jeg leter etter en sjekkekompis i Trondheim. Sånn at vi kan pushe hverandre og få bedre resultater. Send gjerne en PM. Er relativt ny i gamet. Er 25 år gammel.

Gutt91

Send PM om du er i byen og vil dra ut :)

trdmarius

Noe aktivitet i Trondheim for tida? Jeg ønsker å bli kjent med noen erfarne (etter 5 års langt forhold).

Same

Ja er up for å ta en tur ut ;)

fri90


bolier

Ikke veldig erfaren, men ivrig. Noe mindre nå i eksamsperioden, men er gjerne med på tur ut!