Outfit på byen..

Started by waterboy, March 16, 2013, 00:15:00 AM

Previous topic - Next topic

waterboy

Jeg trenger deres mening om dette blir for "stivt"til å dra ut på byen med.

Jeg vurderer å kjøre en stil med mørkeblå jeans, fin rosa skjorte, en mørkeblå dressjakke og noen mørkebrune boots. Syns dere det virker for mye?

klestips tas imot med åpne armer! Planen er å ha det morsomt på byen med venner og se om det er noen potensielle damer der. ;D

Selveste

Det kommer jo ann på hvilket utested du skal på. Stilen høres i og for seg bra ut, men hvorfor absolutt rosa skjorte? Ville heller tatt en hvit eller lyseblå skjorte. Eller en grå v-hals t-skjorte og brettet opp jakka (passer kanskje bedre med blazer da).

Potet

Vet ikke hvordan bootsen ser ut, men boots og blazer kan crashe. En del jenter har mye imot gutter i rosa skjorter. Gå heller for lilla hvis du vil ha en litt mer utradisjonell farge! Ha et lite lommetørkle i dressjakka for å få enda mer gjennomført stil. Og en kul klokke.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

waterboy

den rosa skjorta er min favoritt skjorte, så derfor vil jeg bruke den. bootsene er veldig like disse http://www.dressnimpress.com/images/catalogue/products/medium/BU000188.210549.jpg. kan legge ut et bilde av outfiten, så kan si meningen deres når dere ser bilde.  :P

QueenB

Jeg sier nei til rosa skjorte. Men hvis du prøver å imponere en blond vestkantjente/ wannabe-vestkantjente på 20-22, så sier jeg ja til rosa skjorte.
Men tror ikke jeg ville ha brukt blå dressjakke, heller grå eller svart. Blå kan faktisk kræsje med jeansen, tror det eller ei. Men vanskelig å si uten å ha sett antrekket.

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Marineblå blazer kan oftere passe noen slim beige chinos (lyseblå skjorte) eller slim grå jeans (til grå jeans-> hvit skjorte, button down). Hvit pocketsquare i blazeren.

tom_gregor_80

Rosa skjorte var vel sist kult på slutten av 2007.

Ellers høres det ok ut, men ville heller kanskje hatt en litt kul jakke fremfor blazer.