Converse

Started by Apekatt, April 15, 2013, 00:36:47 AM

Previous topic - Next topic

Apekatt

Hvilke farger synes folk er kulest(for gutter)?
Høye(vanlige) eller lave?
personlig skal jeg ha et par hvite, men er usikker på om det blir høye eller lave 8)

Pære

Jeg synes svart/rød/merino er greie farger, jeg har også et par med camo men da brukt i tillegg til andre plagg med samme type mønster. Alle høye.

MVP

Quote from: Apekatt on April 15, 2013, 00:36:47 AM
Hvilke farger synes folk er kulest(for gutter)?
Høye(vanlige) eller lave?
personlig skal jeg ha et par hvite, men er usikker på om det blir høye eller lave 8)

Høye

Hvit er bra :) Det samme er helt sorte
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

woop

Det jeg digger med converse er at du kan på en måte kan tilpasse det til personligheten din, noen blå (ikke navy, bare straight up blå) eller røde for eksempel vil passe deg bra vist du er fargerik dude, eller noen svarte vist du kler deg mere nedtonet. Personlig synes jeg at hightops ser best ut, men vet ikke om det er mere en smakssak fra min side :)

Stemning

Litt slitte hvite eller ublekede (gulhvit/offwhite). Har noen i burgunder/vinrød men de skal blekes snart :)

Ole GV

Røde, blåe, hvite, svarte og grønne er fett. De høye seff!

Men det har litt med antrekket ditt å gjøre også synes jeg. La oss si at du kler deg i grå bukse, svart v-hals og skinnjakke er røde converse mer enn nok "farge" for hele antrekket. Skoene gjør liksom hele deg, med sin sterke fargekontrast til resten.

Ellers bør man også ha noen hvite/blåe/svarte som mer standard i garderoben, dette er farger som går mer til det "generelle plagget"

Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]


Stemning

Haha, jeg gikk nettop i en hundebesj. En av de værste sålene jeg har måttet skrubbe rein med alle de små hullene i midtområdet på sålen.

Zervs

Jeg vil si høye blåe.