Enda en fortapt sjel som trenger tips til profiltekst

Started by Tittentei, April 16, 2013, 20:24:14 PM

Previous topic - Next topic

Tittentei

Heisann godtfolk!

Har lest gjennom en del innlegg her og kom frem til at beste måten å få hjelp på er å vise hvordan jeg har det i dag, så får kritiske øyne med knusende kritikk kanskje hjelpe meg opp og frem :)

Dette er det jeg har i dag på www.moteplassen.no:


Presentasjon
Utadvendt og allsidig kar fra Gjøvik. Glad i musikk, film og matlaging for å nevne noe. Anser meg for å være flink på å spre godt humør og ta initativ til gode opplevelser.

Drømmepartnern min må ha god humor, bein i nesa være selvstendig. Bra om man har både felles og delte interesser, slik at begge har et liv samtidig som man kan dele gode opplevelser sammen.

Fritid
Har periodevis kjærlighet for mye forskjellig. Sommertid er det golf, grilling og volleyball som gjelder.

Hadde jeg hatt råd hadde båt og motorsykkel stått høyt også, men foreløbig er nå det bare en drømer lignende.

Reise
Er veldig gla i Praha, og reiser gjerne dit nok en gang. Men det er samme hvor man reiser for min del bare det er noe å gjøre eller se der. Jeg er ikke typen til å ligge på stranda hele dagen, eller løpe fra morgen til kveld for å shoppe. Men en mellomting er bra !
Gå ut en kveld
Dra ut og spille bowling eller noe etterfulgt av en middag på restaurant for eksempel. Bør være et sted man kan prate og bli kjent, samtidig som man har noe å gjøre tilfelle praten går i stå :)

Kludretavle
Det var kort om hvordan jeg er skrudd sammen.


Lurer du på mer må du nesten spørre :)

Tror jeg har endret teksten 15 ganger siden jeg meldte meg opp for 2 mnd sia, men har aldri hvert noe spesielt dyktig med ord. please gief some help to this lost soul :)
Don't take life to serius, you'll never get out alive