Quote from: tore on May 26, 2013, 23:29:06 PM
Hvordan er det med deg? Blir du skuffa over at det ikke blir ONS når du har funnet deg en jente for kvelden? Skylder du på deg selv eller sier du til deg selv at det er jenta som ikke var ute etter ONS akkurat denne kvelden?
Nja, blir av og til litt irritert eller skuffet hvis jeg har drukket en del alkohol, men så fort jeg våkner dagen etter gir jeg som regel faen.
Det er nesten alltid ting man kan gjøre annerledes, selv om i visse tilfeller er det absolutt ikke din feil og ting bare går skeis. Det viktigste er å prøve lære fra det som skjer, å være furt gagner deg veldig lite.
Selv om noen ganger er det bare ikke noe du kan gjøre, senest i går hadde jeg en episode der en jente var virkelig likte meg, men hun var her (i Tyskland) sammen med en kar som jeg antok at er en FB siden de bor på samme rom og deler seng (spurte henne også om han var en venn eller "venn" og hun sa han var en "venn"). Det skal sies at dette var i en bursdag og han karen er en god venn av en av mine beste venner her. Jeg hadde helt klart muligheten til å eskalere eller gjøre noe mer med dama, hun virket ekstremt klar for det (vi satt å flørtet mens karen satt å stura med mobilen sin i et hjørne) men føler ikke det er verdt å risikere det potensielle dramaet i den situasjonen.
Jeg brukte situasjonen til å teste ut noen nye ting og føler jeg lærte noe selv om det ikke ble noe mer ut av det. For eksempel lærte jeg at de fleste utenlandske jenter synes måten nordmenn ruller R'en på er sexy.