Når gråter du?

Started by Zervs, June 12, 2013, 18:19:24 PM

Previous topic - Next topic

Greeneyed

Det høres litt fint ut, Lisa ... :)

Jeg gråter hvis jeg er sliten, (super)stressa eller hvis noen kjefter på meg. Dvs. nesten hver dag på jobb i sommer ;P

Forøvrig synes jeg litt tårer kan være bra iblant. Både gutter og jenter bør kunne gråte når de føler for det :)

Solskinn

Jeg gråter når jeg er glad for å ha gode venner og familie. Det hender jeg sitter alene i leiligheten min, og tenker at de fine menneskene jeg har i livet er så dyrebare og blir så emosjonell at tårene kommer.
Jeg gråter alltid når jeg ser lidenskapens pris, ondskan, og pay it forward.
Etter å ha grått hver dag i ett halvt år etter at det ble slutt med eksen, så har jeg sluttet å gråte over menn. Men jeg kan gråte litt når jeg treffer mennesker over lang tid som gjør inntrykk på meg, og skal videre i livet, selvom jeg ønsker de alt vel.
Sist jeg gråt var da en venn mistet sitt barn og da en god kollega sluttet for å studere i utlandet.

piken

Hvis jeg er veldig stressa kan jeg begynne å gråte av at det går hull i strømpebuksa når jeg er på vei ut døra, ellers er det typisk når jeg prøver å sove og begynner å tenke på kjipe ting, i begravelse og i bryllup (hvis personene står meg nært). Og når hunder dør er jeg helt utrøstelig.