Kun kose?

Started by kalle45, July 02, 2013, 19:06:07 PM

Previous topic - Next topic

kalle45

Hei, skal gjøre dette kort.
For en stund tilbake var jeg med en jente hjem hvor vi begynte å kline i senga hennes. Etter hvert gikk alle klærne av og jeg begynte å fingre henne litt. Plutselig sa hun at jeg skulle ligge på ryggen og hun begynte å runke meg. Etter en stund kom selvfølgelig jeg og jeg gikk derfor på badet for å tørke av meg. Når jeg kom tilbake hadde hun plutselig tatt på seg trusa igjen og virket egentlig mest interesert i å bare ligge å kose, ettersom jeg ikke har allverdens med erfaring så lurer er om det er vanlig at jenter er fornøyd med at bare gutten kommer og at hun selv kun vil kose resten av kvelden uten noe mer? Eller ventet hun egentlig på at jeg skulle "gjengjelde tjenesten"? Det var isåfall ikke det inntrykket jeg fikk!

Greeneyed

Om jeg skal generalisere fra meg selv til resten av den kvinnelige befolkningen, vil jeg anta at hun var helt fornøyd, og at det var dette hun ville :) Nå kommer det selvsagt an på jenta, men når du fikk inntrykk av at hun ville ha det sånn, tror jeg du kan stole på det inntrykket.

kalle45

OKei, takk Greeneyed:) Er sikkert ikke så mye å tenke på, men jeg har en tendens til å analysere ting litt for mye, så da er det fint å få luftet tankene litt!

Greeneyed

Bare hyggelig :) Skjønner godt den med at det er fint å få luftet tankene litt! Du må bare spørre hvis du tenker på noe annet også, så er jeg sikker på at både jeg og de andre her vil prøve å hjelpe :) Ofte er det oppklarende å bare få skrevet ned ting også.

FatBoy

Hun ville sikkert ikke gå altfor langt første kvelden bare.
Har du møtt henne igjen?