"Har jeg gjort noe galt?"

Started by Dwerg, August 06, 2013, 19:10:18 PM

Previous topic - Next topic

Dwerg

Har vært borti det spørsmålet med 2 stykker jeg har holdt på med. Ingen av gangene var det noe galt, og jeg vet ikke hvorfor jeg får spørsmålet. Tror selv jeg kanskje viser for lite interesse når de er interessert, det kommer gjerne når jeg har vist mye interesse og toner det ned raskt fordi jeg blir litt usikker.

Føler jeg svarte på mitt eget spørsmål, men noen som har noen andre erfaringer eller forklaringer? Og hvordan svarer man på dette om man føler de ikke har gjort noe galt?

VB

Tror nok du svarte på ditt eget spørsmål, men for å være sikker neste gang kan du jo si "Nei, hvorfor tror du det?" og så prøve å finne ut hvorfor hun opplever det som at hun har gjort noe galt. Du får sikkert mye mer ut av det enn av hva folk her på forumet kan fortelle deg.

Dwerg

Var nøyaktig slik jeg svarte, og hun forklarte at jeg plutselig virket så overlegen. Det ordnet seg på under 1 minutt da.

Er det egentlig et tegn på interesse? Er de redd for at de har gjort noe galt så de mister meg?

FatBoy

#3
@Dwerg, nå svarer du jo litt selv, men det kan være en idé å utdype litt mer, når kommer disse spørsmålene, hva har hendt i forkant osv, da er det lettere å gi konstruktiv feedback. Men som VB sier, det beste er jo å spørre henne.

Fatbwoiii

Bananonym

Dwerg, du er nok best ekspert på dig egen situasjon og noe sier meg at det kan hende du aner svaret allerede.

Dete kan være et lite uheldig sammentreff eller at du virket i overkant køddete/avvisende. Kanskje du mangler den siste finpussen med push/pull, her er det viktig å ikke overdrive det ene eller det andre og lese litt på kroppsspråket til jente hva som passer seg. Slikt kommer med erfaring :)

Lars GV

Gadd ikke å flytte på innlegg eller lage et nytt emne, så slettet poster som var rene avsporinger og svar på avsporingene, som ikke hadde noe med OP å gjøre.

Anbefaler folk å holde seg til temaet fremover.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.