Trang vagina?

Started by tore, August 29, 2013, 04:15:34 AM

Previous topic - Next topic

tore

Trange vaginaer er vel og bra det. Derfor har jeg noen spørsmål angående dette.

Er tynne jenter trangere enn jenter med med noen kilo for mye?

Er lave jenter trangere enn høye jenter?

Er unge jenter trangere enn damer på 35+?

Er godt trente jenter trangere enn de som ikke trener?


For å få en best mulig pekepinn på dette ber jeg bare de som føler de har hatt nok sexpartnere til å få et sammenligningsgrunnlag svare på dette.

Er du jente og du av en eller annen grunn føler deg truffet av denne tråden vil jeg minne om at det finnes kegel-øvelser som kan hjelpe til med å stramme åpningen.

vinnersmilet

Komisk tråd. Smilet satt løst!

For å svare på de tre første spørsmålene dine: det er veldig individuelt og har jo også med hvor "stor" du er selv. At de med et par kilo mer er annerledes nedentil stemmer ikke i min erfaring, hehe.

Det siste stemmer nok, hvis man har trent "riktig"..

babyface

Quote from: tore on August 29, 2013, 04:15:34 AM

Er tynne jenter trangere enn jenter med med noen kilo for mye?


Har hørt en teori om at de tykkere er trangere fordi fettet "presser" det sammen, men om det stemmer vet jeg ikke  ;D

Andreas GV

Quote from: tore on August 29, 2013, 04:15:34 AM
Trange vaginaer er vel og bra det. Derfor har jeg noen spørsmål angående dette.

Er tynne jenter trangere enn jenter med med noen kilo for mye?

Er lave jenter trangere enn høye jenter?

Er unge jenter trangere enn damer på 35+?

Er godt trente jenter trangere enn de som ikke trener?


For å få en best mulig pekepinn på dette ber jeg bare de som føler de har hatt nok sexpartnere til å få et sammenligningsgrunnlag svare på dette.

Er du jente og du av en eller annen grunn føler deg truffet av denne tråden vil jeg minne om at det finnes kegel-øvelser som kan hjelpe til med å stramme åpningen.

Nei på alle. Hvor trang jenta er tror jeg kommer av fem ting:

Individuelle forskjeller (genetikk)
Hvor mye jenta slapper av under sex
Hvor lenge siden sist hun har hatt sex
Om hun har gjort kegeløvelser
Om hun har født barn

Lisa

Du kan også legge til hvor kåt hun er, om hun har fått orgasme og når i sexakten det er.

Andreas GV

Quote from: Lisa on August 29, 2013, 14:44:15 PM
Du kan også legge til hvor kåt hun er, om hun har fått orgasme og når i sexakten det er.

Godt poeng.

tore

Trodde vekt og høyde hadde noe å si her jeg  :)

Chuck Baz

Quote from: tore on September 02, 2013, 03:49:09 AM
Trodde vekt og høyde hadde noe å si her jeg  :)
Nei, vekt vet jeg lite om, men har vært 20 cm forskjell(Høyde) på de to trangeste jentene jeg har hatt samleie med. Har også hatt meg med jenter med ca lik høyde som de to andre, men de var ikke spesielt trange.

Anugita

En gang la jeg på meg 20kg i løpet av 5 mnd (uten å være gravid)... Han jeg var sammen med da klaga ikke over at noe ble slappere nedi der... Men han klagde heller ikke på kiloene, så   ::)

Anders GV

Tror det er ekstremt få som hadde tatt opp de 2 der.

1. Skulle du ønsket han sa fra?
2. Hvis ja, hvordan?

Roark

#10
slettet

Stemning

Min erfaring er at de strammeste kroppene ofte har minst plass nedentil. Ikke alltid, men oftere enn de mindre stramme kroppene.

Anugita

Quote from: Anders GV on September 03, 2013, 01:08:57 AM
Tror det er ekstremt få som hadde tatt opp de 2 der.

1. Skulle du ønsket han sa fra?
2. Hvis ja, hvordan?

Om jeg hadde blitt slappere nedi der, skulle jeg faktisk ønske han sa ifra, ja... Vi snakka såpass mye om sånne ting, da han hadde masse erfaring, og jeg var ganske uerfaren, ung og nysgjerrig...
Men om det hadde skjedd i dag også, skulle jeg faktisk ønske at fyren sa ifra... Ikkeno er vel så kjedelig som å kjøre "tunnell"? Og en slappere gir vel mindre tilfredsstillelse for dere gutta, ergo blir sexlivet dårligere, og det er ingen parter tjent med...


Når det gjelder kiloene, så vet jeg han likte kraftige jenter best, av en eller annen grunn... Hun han var sammen med før meg var bælfeit, og hun han ble sammen med etter meg var omtrent på den størrelsen jeg var når jeg var på mitt største... Jeg gikk (heldigvis for meg) ned igjen mange av de kiloene mens vi fortsatt var sammen...  Akkurat kiloene hadde han ikke trengt å ta opp, jeg var fullstendig klar over oppgangen selv, og det var jeg som stressa med de... Han likte mykere former, jeg liker å se trent ut :)


tore

Quote from: Anugita on September 04, 2013, 01:31:03 AM

Men om det hadde skjedd i dag også, skulle jeg faktisk ønske at fyren sa ifra... Ikkeno er vel så kjedelig som å kjøre "tunnell"? Og en slappere gir vel mindre tilfredsstillelse for dere gutta, ergo blir sexlivet dårligere, og det er ingen parter tjent med...

Merker du ikke at dere "kjører tunnell" selv i så fall?

Anugita

Quote from: tore on September 04, 2013, 03:06:04 AM
Quote from: Anugita on September 04, 2013, 01:31:03 AM

Men om det hadde skjedd i dag også, skulle jeg faktisk ønske at fyren sa ifra... Ikkeno er vel så kjedelig som å kjøre "tunnell"? Og en slappere gir vel mindre tilfredsstillelse for dere gutta, ergo blir sexlivet dårligere, og det er ingen parter tjent med...

Merker du ikke at dere "kjører tunnell" selv i så fall?
'

Aner ikke, aldri hatt det problemet ;)