Bildevurdering.

Started by fri90, September 07, 2013, 23:06:45 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Quote from: Stemning on September 10, 2013, 18:23:58 PM
Nok trådkupping eller?
Hva mener du med trådkupping?

Nå hr jeg fått en grei fasitt og vet va jeg skal jobbe med. Noen som vet om billige profesjonelle fotografer jeg kan gå til? Vurdert kurset til gode vibber for å få bedre nettgame, men er så dyrt.

Stemning

Mener at "Selvtillit" kupper alle tråder han finner.

Du skal ikke ha fotografbilde. De beste bildene er tatt med helt vanlig lys og vanlig kameraer uten å posere eller være fotografoppstillt. Gjør noe chill med venner en dag og få en av de til å ta 1000 bilder så har du sikkert ett veldig bra et.

Potet

I mine øyne ser du helt klart mest kjekk ut på bildet med sidespeilet, så ville prøvd å jobbe med bilder med lignende vinkler og hvor du ikke smiler. Få en person til å ta masse bilder av deg når du ikke følger med. De aller færreste klarer å være helt naturlig på bilder når kamera peker opp i trynet ditt.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Unloved

Jeg stemmer for bilde 4 og 5. De andre bør du droppe, med mindre du legger på en sykt morsom kommentar.
4 ser mest naturlig ut, selv om det også bærer litt preg av at du vet fotografen har linsa innstilt på deg....

Må si du så ganske annerledes ut på disse bildene, enn i den andre tråden din med skjerfet, forresten,

fri90

Quote from: Unloved on September 14, 2013, 21:29:59 PM
Jeg stemmer for bilde 4 og 5. De andre bør du droppe, med mindre du legger på en sykt morsom kommentar.
4 ser mest naturlig ut, selv om det også bærer litt preg av at du vet fotografen har linsa innstilt på deg....

Må si du så ganske annerledes ut på disse bildene, enn i den andre tråden din med skjerfet, forresten,
Skal jeg ta det som et koplemang? Det bildet med skjerfet var et dårlig cam-bilde som jeg tok kjapt. Var jo igrunn skjerfet som skulle være i fokus der..

Unloved

Quote from: fri90 on September 14, 2013, 21:50:25 PM
Skal jeg ta det som et koplemang? Det bildet med skjerfet var et dårlig cam-bilde som jeg tok kjapt. Var jo igrunn skjerfet som skulle være i fokus der..

Jepp, var ment som det ja. Måtte kikke 2 ganger før jeg så det var samme person.

fri90

Rart det der hvordan bilder kan være av samme person med helt ulikt vis en av bildene er dårlige..

Er nok en av dem som har lidd under " den stygge andungen syndromet" :)

Sugarspice

Bilde nr 3! Du ser kjekk og sjarmerende/snill ut. :)

Love

Første bilde der du har hånden under haken er bra, ser ut som en modell. Men bildeter mismatch med teksten. Synes man skal styre unna humor i profiltekst, kan backfire. På bildet ser du tenkende, drømmende ut. Bygg opp med tekst der du framstiller slike sider ved deg. At du f.eks vil oppleve nye ting og kulturer, reise osv. At du liker byen din fordi det er mange muligheter for utvikling, spennde mennesker. At du liker å lære noe nytt hver dag, finne ei jente som utfordrer deg og går deg til å le osv.
At du trenger ei som er jordnær fordi du tenker mye el.l
Jebter liker at det er bruk for dem;)