Dialekter

Started by Lisa, September 09, 2013, 14:58:39 PM

Previous topic - Next topic

Lisa

Er det flere enn meg som blir mye lettere sjarmert av noen dialekter? Jeg elsker å være sammen med folk fra Ålesund, synes det er helt nydelig, og jeg mister all fornuft når jeg hører sørlandsdialekter!

Slaktern

yep, jenter med Vestlandsdialekt sjarmerer meg mye lettere enn andre

Ole GV

Åhh, jenter med bred Fredrikstad dialekt  :-*
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

fri90

Vis en jente har krsand dialekt, da kan jeg tilgi mye! Vurderte en gng å bare gå for jenter med den dialekta^^

Potet

Er jenta søt, blir dialekten fort også søt :). Det er i alle fall min erfaring. Har opplevd at to jenter fra samme by høres veldig forskjellig ut. Nordlendinger og bergensere er de som spriker mest. Jenter som er brautende, banner mye og viser annen gutteaktig broileroppførsel er turn off i min bok.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

woop

Er ikke helt på noen spesielle dialekter. Men ! Hvis jenta har en hes eller forkjølet stemme, så faller jeg pladask ;D

Chuck Baz

Flere som er turnoff enn turnon for min del.

Hovmesteren

Ingenting slår jenter med Haugesund-dialekt <3
"People rarely succeed unless they have fun in what they are doing" - Dale Carnegie.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Roark

#9
slettet

Apekatt

Pen Tromsødialekt og øst/sørlandet generelt er ikke så værst!
Bergen og Fredrikstad er det verste du finner, mad turnoff!
Kjekt at du liker Ålesund-dialekten da Lisa ;)

Lisa

Quote from: Apekatt on September 11, 2013, 23:44:24 PM
Kjekt at du liker Ålesund-dialekten da Lisa ;)

Er det nå du skal tilby deg å spille inn et lydbånd til meg? ;)

Apekatt

Haha jepp! Ordnet 8 timer der jeg leser bibelen på sunnmørsk til deg nå! :P

Unloved

Jeg er svak for dialekter fra fjelltraktene og norrlandsk (svensk), men vil ikke kalle det noen turnon.

Kebabnorsk, Stavanger (+ omegn), Østfold og sumpene rundt Mjøsa vil jeg derimot kalle skikkelig turnoff!
Og bergensere som sier "god mååååååååååååååååååååååååååååchrhcrchrcrren" (ekstrem skarring).

Lisa

Quote from: Apekatt on September 12, 2013, 23:53:48 PM
Haha jepp! Ordnet 8 timer der jeg leser bibelen på sunnmørsk til deg nå! :P

Jippi!!!

Forresten,  det er sikkert ingenting galt med bibelen, men kan du lese "eat, pray, love" istedenfor?  ;)