Sleike F***e :)

Started by Red, September 23, 2013, 19:18:40 PM

Previous topic - Next topic

Red

Jeg har ingen erfaring med å sleike ei jente, kanskje gjort det 10-15ganger i mitt liv, fordelt på 3jenter (1kjæreste og 2ONS).

Det gir meg lite, men gjør meg ingen ting heller. Skulle ønske jeg hadde den fjerneste aning om hva jeg skulle gjøre der nede.. noen basic tips?

mortenoe

like a dawg!  8)

- Ikke for mye press
- Uten spiss
- Bruk hele tunga som en hund over klitoris

Test det ut å se om det er noe. :)
Er du klein eller?

Kjetil GV

Oral Techniques:

Fish Lips Cunnilingus- Stick-out and stiffen your upper lip. This supports the clit from above. Stick-out and stiffen your lower lip. This supports the clit from below. Lick the clit up and down with your tongue.

The Hummer- Make your lips into an "O" shape and suck her clit into your lips..then, HUM while sucking her clit in and out of your lips. Also works without humming...
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Lars GV

Overse klitoris i starten, den er mest følsom og du vil helst få henne godt igang før du begynner å treffe det mest følsomme og beste området. Tenk oppbygging, spar det største fyrverkeriet til slutt.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Koraboros

http://www.reddit.com/r/sex/comments/qfwoy/my_guide_good_rsex_links/

Nevnt i innlegget er blant annet videoen How To Eat Pussy Like A Champ.
Ikke nevnt er videoserien 2 Girls Teach Sex, som naturligvis har en video om temaet.

Eksotisk



Koraboros

Quote from: Eksotisk on October 04, 2013, 12:47:26 PM
Sleiker dere ONS? :o
Hvis de ser innbydende ut og ikke lukter/smaker vondt.

Knut

Quote from: Eksotisk on October 04, 2013, 12:47:26 PM
Sleiker dere ONS? :o

Er det ei jente jeg liker, så synes jeg vulvaen hennes er like fristende å kysse på osv. som det resten av henne er. (Underforstått at vulvaen hennes virker hygienisk og at kjønnshårene er kraftig trimmet eller shavet.)

Frysedisk


Koraboros

Det er ganske liten sjanse for å få kjønnssykdommer av oralsex. Særlig hiv er det vanskelig å overføre gjennom munnen hvis man ikke har sår i eller rundt munnen eller man slikker ei jente som har mensen (det har jeg aldri prøvd og ikke tenkt til å prøve..)

Frysedisk

Quote from: Koraboros on October 07, 2013, 13:44:09 PM
Det er ganske liten sjanse for å få kjønnssykdommer av oralsex. Særlig hiv er det vanskelig å overføre gjennom munnen hvis man ikke har sår i eller rundt munnen eller man slikker ei jente som har mensen (det har jeg aldri prøvd og ikke tenkt til å prøve..)
Sant nok det med HIV. Står forresten litt mer her: https://www.onlinelege.no/svar/_kan-kjoennssykdom-smitte-ved-oralsex_ref:dhida42

Roark

#12
slettet


Kjetil GV

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]