Tinder!

Started by upandcoming, October 20, 2013, 21:49:15 PM

Previous topic - Next topic

Greeneyed

Den var litt gøy. Fikk fire matcher på et kvarter, overraskende hvor godt det fungerte og hvor raske folk er med å bla gjennom profilene. Det skal jo liksom være anonymt, men det blir ikke helt det når felles facebook-venner og fornavn vises. Jeg hadde felles venner med mange, og da var det ikke noe problem å finne ut hvem folk var. Ellers var det også dumt at det ikke var noen form for sortering etter alder, synes jeg. Eller kanskje det bare er jeg som ikke er så app-smart? Jeg er ikke interessert i fire år yngre gutter, liksom.

Northwind

Du kan sortere alder på instillinger og hvor langt unna du ønsker å rate folk :)

Greeneyed

Quote from: Northwind on November 03, 2013, 21:34:42 PM
Du kan sortere alder på instillinger og hvor langt unna du ønsker å rate folk :)

Oo, takk!

Hilsen teknisk analfabet ::)

tom_gregor_80

Testen Tinder noen dager nå. Fikk match med omtrent alle damene jeg likte (rundt 25 kanskje?) de første dagene. Har småsnakket med mange av de, men kommunikasjonen må jo være enda skarpere enn på Sukker. Her er det typisk en-setnings-kommunikasjon som gjelder. Ikke helt min greie. Hva er fremgangsmåten?

I går kveld kastet jeg inn en del hjerter uten noen særlig match, men kan jo hende det er for tidlig å erkjenne nederlag med noen av disse..

Konklusjon:
Mye dårligere enn Sukker for å luke ut nutcases, kjipinger, dumme bimboer. I tillegg nesten umulig å vise at man selv er oppegående, når alt er basert på 4-5 små bilder. 80% er 20 år eller under. Men de er vel de første som hiver seg på bølgen..

Litt flere "normale" damer også enn på Sukker, og kanskje litt høyere standard. Men at det skal være mer sosialt akseptert hos jenter med Tinder fremfor Sukker er helt sykt. Dette er jo rimelig desperate greier.. På Sukker kan man i det minste legge inn litt karakter.

Og jenter: PLIS! Ikke bare ha bilder med venninna di a.. Særlig ikke når du er hun kjipeste..

Stylish

#19
Er det bare jeg som har sluttet å få opp bilder av jentene? Det gikk fint i starten, men nå står det bare å laster med navn og alder, men det kommer aldri opp noe bilde. Hva skjer?

EDIT; Ordnet seg da jeg oppdaterte iOS'en :)

Jungeldyret

http://www.youtube.com/watch?v=-DdUDT6EijY


Ikke ofte, men denne dama har 5 tips som faktisk er gode! :)

upandcoming

Jeg liker det bedre og bedre. Pleier å bruke det på toget hjem fra jobb, og litt utover kvelden. Trenger ikke snakke lenge med noen før jeg føler om det er noe vits å fortsette. Tror det egentlig er lurt å ta fra 19 eller 20 og opp. Virker som de fleste på 18( og de er mange!) bare er der for gøy og ikke har noen plan om å kanskje treffe noen. En god sjangse for at de er yngre enn 18 også

upandcoming

Forresten, noen som har prøvd å være veldig direkte? Altså spørre etter møte / date / hookup med en gang?

Gjort det litt men ikke nok til å trekke en ordentlig konklusjon. So far: ingen bra resultater. Ei som sa ja, men ble ikke noe av.

Hank Jennings

Chattet med en jente som skrev noe sånt som det her:

Ikke ut på meg. Holdt med i går. Sitter bare og koser meg for meg selv, men merker jeg er litt selskapssyk samtidig

Jeg tok jo det som et hint, og spurte om hun ville ha besøk, men da fikk jeg til svar: "Oioi! Visste ikke at Tinder var det nye c-date ;-)"

Hank Jennings

Synes forresten det er noe litt merkelig med Tinder her.
Har brukt det siden natt til lørdag og fått 9 matcher. Ok fornøyd med det, men matchene har bare skjedd i det jeg trykker "like". Altså jentene har likt meg først, og så trykker jeg "like", og så blir det match. Men jeg var jo helt hekta natt til lørdag og lørdag og satt og bladde i timesvis og likte sikkert over 100 jenter. Ingen av dem har dukket opp som match senere. Er ikke det litt rart?

Alle matchene mine ser ut til å skje omtrent med en gang jeg logger meg inn. Virker det som om Tinder sorterer litt, og gir deg de som har likt deg først. Hvis det er tilfelle vil vel jeg ha dukket opp for disse jentene jeg har likt? Eller kan det være at de rett og slett får så mange likes at det tar lang tid å bla gjennom?

TopGun

Jenter som har likt deg først, kommer først i sorteringen også.

Hank Jennings

Ja, det resonnerte jeg meg frem til, men har fortsatt til gode å få en match der jeg har likt først. Bare jeg som opplever dette?

Skjelven

Noen som har opplevd å ikke få noen matches i det heletatt? Jeg får ikke opp noen å rate(bor i en storby) Kompisene får flust. Jeg bruker android, men har også testet kompisen sin iphone i ipad. Får fortsatt ikke noe opp da, virker nesten som om det er noe rart med facebooken. Forslag?

Greeneyed

#28
Jeg tror tinder er litt klikkete iblant, i sta hadde jeg plutselig ingen macher, enda jeg hadde 35 i går. Så, plutselig, funka det igjen, og jeg hadde fått meldinger jeg ikke hadde sett også.

Synes forresten det virker som det er veldig mye bra folk på tinder, mange flere normale enn på sukker :p

Forresten:
Quote from: tom_gregor_80 on November 04, 2013, 12:00:23 PM
Men at det skal være mer sosialt akseptert hos jenter med Tinder fremfor Sukker er helt sykt. Dette er jo rimelig desperate greier.. På Sukker kan man i det minste legge inn litt karakter.
Det er nok nettopp det, at man ikke trenger å gjøre noe for profilen. Jeg synes sukker er mer "desperat", man må ta en laang "test", skrive tekster OG velge ut bilder. På tinder er det bare å laste ned appen og velge noen bilder :)

Stylish

Quote from: Greeneyed on November 17, 2013, 19:38:39 PM
Det er nok nettopp det, at man ikke trenger å gjøre noe for profilen. Jeg synes sukker er mer "desperat", man må ta en laang "test", skrive tekster OG velge ut bilder. På tinder er det bare å laste ned appen og velge noen bilder :)

Jeg er helt enig. Da jeg testet Tinder for to uker siden kom den ene pene jenten etter den andre. På Sukker var det kanskje 10 jenter som var pene av 100 stykker. Nå har jeg ikke så mye erfaring med Tinder enda på grunn av at jeg kun har ett "ok" bilde og deaktiverte kontoen, men har dere jenter møtt noen via Tinder? Eller er det en arena for validering? For meg virker det som om mange bruker det på gøy for å sjekke hvor mange som "liker" dem.