Tinder!

Started by upandcoming, October 20, 2013, 21:49:15 PM

Previous topic - Next topic

TopGun

Quote from: Kaizer on January 08, 2014, 16:59:14 PM
Og husk å se igjennom alle bildene jentene har lagt ut av seg selv. Ofte er ikke de andre bildene like fine som profilbildet, og da kan man bli litt overrasket. Dette er vel kun mulig etter match?
Nei, klikk på bildet (uten å sveipe høyre eller venstre) for å komme inn på profilen til jenta.

dagligvare

Quote from: Kaizer on January 08, 2014, 16:59:14 PM
Ja, gjorde det i går kveld. Fått sånn 5-6 matches, har én bra samtale gående. Sliter litt med hva jeg skal skrive da, hehe

Edit: Og husk å se igjennom alle bildene jentene har lagt ut av seg selv. Ofte er ikke de andre bildene like fine som profilbildet, og da kan man bli litt overrasket. Dette er vel kun mulig etter match?

Er ikke vits i å kikke på bildene før hun har likt deg tilbake tenker nå jeg. Ellers er det bare bortkasta tid.

Dooby

Quote from: Kaizer on January 11, 2014, 11:25:22 AM
Noen som har fått matches med eldre jenter, sånn minst 2 år eldre? Får bare matches med yngre jenter(er 21 år selv)
Ja, de matchene jeg får er alt fra 18-28(jeg er 24). Det er kanskje litt flere som er yngre, men det skiller ikke mye.

zodd

Quote from: Kaizer on January 07, 2014, 19:31:58 PM
Problem: Har nettopp startet opp programmet og logget på med facebook-profilen min. Så kommer "Finding people near you" opp og det skjer ikke noe mer. Hva kan være galt?

Du må aktivere Location Services (lokasjonstjenester). Mange skrur det av for å spare batteri.

Unloved

Da har jeg også fått prøvd tinder, etter noen problemer med å få den til å fungere ordentlig....
Artig konsept, liker spesielt godt at kun de jeg har match med kan kontakte meg. Men sånn i det store og det hele føles dette litt for urbant for meg, jeg er rett og slett for sær til å tro at dette er noe jeg kommer til å holde på med i mer enn ett par uker.

Og helt ærlig liker jeg ikke hva denne appen gjør med meg, jeg blir SYKT kresen. (Som demonstrert i kommentar nedenfor)

Quote from: night_drive on November 26, 2013, 21:47:40 PM
Når jeg tenkte lenger på irritasjonen min over få matches og spørsmålet om hvordan man som gutt får fler likes, så bare slo det meg plutselig: Kanskje man enkelt og greit må være kjekk?

Eller bare ha bilder uten solbriller, dårlig lys eller andre ting som gjør at det er lettere å trykke på X enn <3 fordi jeg ikke ser ordentlig hvordan du ser ut i løpet av ett tidels sekund?

Bozzern

Har brukt Tinder i ny og ne en liten stund nå. Har ikke hatt så veldig gode resultater. Fikk greit med matches i starten, men nå er det lite å hente. Og samtalene går som regel veldig rett fram og i "intervju modus". Etter min erfaring er det veldig mange "kjipe" jenter på Tinder, som ikke er med på spøken når jeg prøver å dra i gang noe. Noen som vet hva det kan være? Har et ganske godt bilde av meg på profilen. Synes jeg da...

Smooth

Hva bør man starte samtaler med?
Jeg har prøvd meg på den anbefalte "Hei :) hvordan går det?", men føler jeg får høflige svar (om jeg i det hele tatt får svar) som lett kan oppsummeres som "bra med meg, du da?". Av en eller annen grunn stopper jeg ofte å prate her, fordi jeg føler dette kommer til å bli en kjedelig samtale. Sliter veldig med å finne på noe å si, som ikke ligner på et intervju

cfi86

"Hei, hvordan går det" funker supert.
De aller fleste svarer i hvert fall.
Min erfaring er at man ikke trenger å skape så mye "spenning", heller tillit og inntrykk av at man er en normal og "safe" person.
Så er det bare å kjøre på når dere møtes.

Kjetil GV

Det er i utgangspunktet bildene som bestemmer om du får svar. Ikke hva du skriver. Selv om du syntes du har et dritbra bilde eller er veldig kjekk i virkeligheten så er det ikke sikkert at bildet fenger jentene.

Feks et bilde som egentlig jeg var veldig fornøyd med syntes ei jente jeg spurte var rart.

Les om bilder til nettdating i boka til Sondre. Man har mange elementer å tenke på som danner kjekkhetsinntrykket og personlighetsinntrykket på bilder. Og så har man regler for ting man ikke bør ha i bildet eller på seg. Som feks å pose med solbriller.

Bildet skaper tiltrekningen, og det er vanskelig for gjennomsnitts mannen å øke denne med hva som skrives. Så det er om å gjøre å møtes raskt uten å snakke ihjel jenta via meldinger.

Drit i om det er en lang eller kul samtale. Det viktigste er som cfo86 sier å være normal og ikke bryte tillit. Så kan man skape mer tiltrekning når man møtes, og raskt avgjøre om det er noe interessant.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Charlatan

Noen som har noe tips om hva det er bra å ha i profilteksten på Tinder? Ser det er mange jenter som har emos av hva de liker og gjøre. Jeg synes det er søtt, men er det teit å ha det som gutt? I våres så jeg bare noen få som hadde det, men nå ser jeg at de fleste har alle  fall ett eller annet. Noen har gjerne sitater, eller ting de skriver om seg selv. Noen som har noen tips her?

solstråla

Quote from: Charlatan on December 24, 2014, 09:00:15 AM
Noen som har noe tips om hva det er bra å ha i profilteksten på Tinder? Ser det er mange jenter som har emos av hva de liker og gjøre. Jeg synes det er søtt, men er det teit å ha det som gutt? I våres så jeg bare noen få som hadde det, men nå ser jeg at de fleste har alle  fall ett eller annet. Noen har gjerne sitater, eller ting de skriver om seg selv. Noen som har noen tips her?

Jeg personlig liker heller en tekst fremfor de emos. Bildene er viktigst, men en bra tekst med litt humor slår alltid ann. Ellers litt info om interesser er også fint. Mange som har de samme sitatene så det ville jeg nok droppet.

Smooth

Hvor fort er det greit å spørre om hun vil være med på en kaffe? Vi har hatt sånn 2-3 meldinger bare, og jeg er usikker på hvor mye vi bør ha snakket først før jeg spør

fri90

mellom 5-10 meldinger vis hun bor i nærheten.

piken

Hvor mange meldinger kommer helt an på hva de meldingene fortsatt inneholder og hvor ofte dere skriver.

Tenk på å bruke meldingene frem og tilbake som et middel for å finne ut for deg selv om jenta er interessant, samtidig som du er med på å gi henne en grunn til å møte deg; still spørsmål, vis at du er en "ordentlig fyr", skap spenning/flørt.

Men det er viktig å ikke vente for lenge med å spørre om å treffes - har dere sendt 10 meldinger og hun sier nei, så ville hun mest sannsynlig ikke sagt ja etter 15 meldinger heller.

Smooth

Hva gjør man når jenta ikke svarer da? Hvor lenge venter man før man sender en evt. ny melding i tilfelle hun har glemt å svare e.l.?