Flørting, gutt 18 og jente 22. Er han interessert?

Started by Makatia, January 09, 2014, 18:07:15 PM

Previous topic - Next topic

Makatia

Jeg er ei jente på 22 år som over en periode nå har flørtet med en gutt på 18.. (
Jeg tenkte ikke på han som noe mer enn en morsom kompis når vi begynte å henge mer i sammen, selvom det egentlig alltid har vært en flørtenes tone i mellom oss.
Vi møttes flere ganger bare som venner, men en kveld etter en del flørting kysset han meg.. og det føltes bra, på den måten at jeg gjerne kunne fortsatt å flørte med han på denne måten.
Dette skjedde igjen en uke etter og han sa at han begynte å like meg mer og mer.
Nå er det 7 uker siden vi har møttes på denne måten, selvom jeg møter han flere ganger i uken sammen med mange andre grunnet at vi bor på samme sted... Han holder en flørtenes tone med meg, er veldig snill mot meg og jeg føler at han følger ekstra godt med når jeg snakker med andre gutter osv.
Allikevel har det ikke blitt noen ny avtale om å møtes, selvom vi har snakket om det flere ganger virker det alltid som om han trekker seg unna rett før.. Altså er han veldig mye frem og tilbake. Er det da lurt for meg å trekke meg litt unna og la han få litt rom?
Redd jeg muligens har vært for "åpen" for å møtes, selvom jeg vet at jeg ikke har vært pushy.

Jeg føler selv at jeg har en bra sosial status, er lett å snakke med og ei søt jente.
Han er veldig snill og hyggelig.. han flørter med flere jenter, men han virker ikke som en player og det føles som om han liker å ha oppmerksomheten min.
Det jeg nå lurer på er tips for å holde på oppmerksomheten hans? Burde jeg backe litt unna, men holde den flørtende tonen oppe?