Poke på Facebook - noe å satse på?

Started by agon0608, January 13, 2014, 15:34:21 PM

Previous topic - Next topic

agon0608

Heihei!

Jeg har den siste tiden testet ut et lite eksperiment. Hver gang jeg treffer nye jenter som jeg muligens kan være litt interessert i, pleier jeg å sende dem en poke på Facebook. Det er bare noe jeg tester ut, og foreløpig har det hatt ganske god effekt. Med en gang jentene oppdager poken begynner de å skrive til meg på chatten.

Er det noen som har noe formening om en slik framgangsmåte? Er mest interessert i å høre hva jenter syns om dette, men gutter med konstruktiv tilbakemelding kan med glede også gi tilbakemelding.

piken

For min del tror jeg kun det funker hvis jeg allerede er litt interessert i fyren. Men er jo ikke verre enn at man forsøker å poke først, får man ikke noe respons kan man skrive i chatten ved en senere anledning. Dog synes jeg å poke er en litt "feig" måte å flørte på. Er vel ikke så farlig å bare skrive hei?

Greeneyed

Hvis du merker at det funker på de jentene du er litt interessert i, er det vel greit å gjøre :) Det er sikkert ganske individuelt, samtidig som det også kan ha noe med alder å gjøre.

Jeg må nok si at jeg synes poking på Facebook er litt irriterende. Jeg skjønner ikke helt greia, og synes chatten er mye bedre. Ellers synes jeg piken gir et godt svar :)

Lisa

Jeg har ikke sett poking på Facebook på flere år. Har virkelig ikke skjønt greia med det :P Så om noen poker meg så tror jeg nok jeg tar kontakt, rett og slett for å finne ut hva som er greia. ...så sånn sett er det vel en bra strategi helt til flere begynner med det ;)

Unloved

Ææh... er det i det hele tatt noen som poker lenger? Og er det virkelig uttrykk for mer enn at den som poker kjeder seg?

Smooth


Knipetak


Anugita

Sier det samme som unloved... Jeg tar iallefall ikke kontakt med folk som poker, eneste jeg gjør er å sende en poke tilbake, kun for å få bort pokevarselet på siden...

Er fyren interessert, får han skrive på chatten ;)

river

Poking på FB funker bra. 2poke runder frem og tilbake så åpner du samtalen med "svært så du Poker :p". Vent på svar og da er samtalen i gang =)