Be om flere bilder

Started by dagligvare, January 27, 2014, 22:06:11 PM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Er det noen diplomatisk måte å be om flere bilder av noen på?

Har hatt en god tone med ei dame fra tinder, men jeg er litt usikker på kroppen hennes. Varsellampene lyser, for å si det slik. Skulle gjerne hatt litt flere bilder å bedømme henne ut fra, men vet ikke helt hvordan jeg kan spørre.

Greeneyed

Kanskje du kan legge henne til som venn på facebook?

night_drive

#2
Det er DEFINITIVT lurt av deg og generelt viktig å sikre seg tilstrekkelig visuell data ;) For å unngå den lille 'smellen' jeg gikk på for noen uker siden.

Hadde chatta en del med ei på Tinder siden jul, med veldig bra kjemi. Hun virka kjempesøt på de to bildene hun hadde, men de var kun tatt fra brystpartiet og opp. Men jeg tenkte ikke så mye over det, for hun virket jo søt nok. Så et par uker ut i januar møttes vi for første gang, for å stikke på en kafé. Og med det samme jeg så henne komme fikk jeg den fryktede følelsen - en liten kald-dusj av skuffelse. Jeg visste, allerede når jeg så henne 20 meter unna, at jeg ikke syntes hun var tiltrekkende. Kroppen hennes var litt større enn min, for å si det slik :p Jeg kan absolutt sette pris på fyldige former, men det ble for meget i dette tilfellet. Husker jeg i grunn følte meg litt lurt, og dermed så greide jeg ikke å ha det kjempegøy på daten. Det er en av de 'skumle' sidene ved nettdating.

Forslag: Det er kanskje litt tricky å spørre om helfigursbilder. Å prøve å kontakte henne på Facebook er jo et bra forslag. Det, eller muligens Snapchat. Det er klart lettere med de to tjenestene, framfor Tinder hvor du kun får de bildene som er lagt til profilen. Ellers kan du (uten bilder) få henne til å beskrive hva hun synes er en sexy herrekropp. Og når du i retur beskriver en sexy kvinnekropp, så finner du ut om hun blir mer stille (usikker) eller virker like 'på'n' som før.

Anugita

Eller så kan du rett og slett spørre henne ut om ett helfigur-bilde?
De færreste reagerer på det, når vi reagerer er det som regel fordi gutta da ikke er fornøyd med helfigurbildet de får. F.eks så kan det være ett actionbilde av en eller annen sport vi driver med, som er tatt litt langt unna.. Men det er helfigur, og nok til å se om dama er feit eller ikke, men da begynner gutta å mase, sier de ikke får dannet seg no inntrykk av kroppen blablabla, som i vårt huet tolkes over til "han vil ha bikini/undertøysbilde, og er derfor ute etter en ting.. NEXT!"

river

Ingen grunn til å gjøre ting komplisert. Visst du får fin flyt i samtalen og hun viser interesse så spør du bare: "Hvor kan jeg se flere bilder av deg ? ."
...svaret er selvsagt FB, og i 90% av tilfellene vil hun gi deg navnet sitt visst hun finner deg spennende.