Dirty talk

Started by Love, March 08, 2014, 15:28:11 PM

Previous topic - Next topic

Love

Fint om noen av gutta tar seg tid til å svare på dette.... :)
Når nesten alle sms dialoger (som regel mellom de gangene vi treffes) vinkles inn på sex kan det være at
1 Han vil holde spenningen oppe, bygge forventning til neste gang vi sees?
2 Han prøver å signalisere at det vi har sammen er sex (og at jeg ikke kan forvente noe mer)?
3 Han er en type som har havnet i vennefella tidligere og ikke vil dit igjen?
4 Er menn generelt redde for at sexen skal dabbe av når forholdet har vart en tid?
Andre ting?

Vil ta med at vi snakker om alt mulig når vi er sammen og gjør ting utenfor huset også, og at spenningen likevel er høy.

Dwerg

Det kan hende han bare synes det er gøy. Kjenner en fyr som synes det er gøy å tulle med alle om seksuelle temaer, men han er også veldig selvsikker.

Love

Quote from: Dwerg on March 08, 2014, 16:35:57 PM
Det kan hende han bare synes det er gøy. Kjenner en fyr som synes det er gøy å tulle med alle om seksuelle temaer, men han er også veldig selvsikker.

Han tuller ikke:)

Dwerg

Det jeg mente var at han kanskje ikke prøver på noe, og at han bare liker å gjøre det for å gjøre det. Nå vet jeg jo ikke hvordan dialogene er så blir vanskelig å gi noe bra svar. Vil anta at du bare får en rekke med varierende personlige meninger hvis andre svarer. Det beste er nok å ikke tenke så mye over det hvis du ikke har noe imot det :)

Love

Problemet er når noen behandler deg som både "spesiell" og i neste øyeblikk et "nummer"
Men å manipulere folks følelser gir kanskje en følelse av makt og kontroll....

Greeneyed

Men tror du egentlig at dette er forsøk på å manipulere følelser? Jeg tenker mer at folk er seg selv, og skriver det de har lyst til, uten en sånn mål-middeltenkning. Kanskje han liker tanken på sex med deg, og at han på grunn av det ofte kommer inn på temaet? Det trenger ikke å bety at du ikke er spesiell for ham. Personlig synes jeg fort meldinger som bærer preg av småprat, sånn mellom møter og sånn, kan bli litt kjedelig, på en måte. Ved å vinkle meldingene inn på sex kan det jo bli litt mer spennende. Vet selvsagt ikke hvordan han tenker, men tror ikke det er noe du bør ta deg nær av, hvertfall :)

Love

Flørting er gøy. Og gutta må gjerne øve seg på hva som funker. Men når man merker at folk spiller så kan det fort slå kontra...og de må bevise at de har litt mer å komme med:)

QueenB

Av erfaring:
1. Han er kun ute etter en ting
2.  han er ikke saa flink med jenter, og proever aa vaere sexy.

Personlig liker jeg ikke " sexy " meldinger. Kleint ass.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.