Tips og Råd :)

Started by Vestlending, April 03, 2014, 01:07:27 AM

Previous topic - Next topic

Donnie Darko

Bare hyggelig :)

Ut fra det du skriver har hun returnert til "tilgjengelig"-fasen. Nå må du få den JÆVLA FINGEREN ut før hun ombestemmer seg og tro du meg, det kan skje på dagen/timen/minuttet/sekundet og da står du der igjen med skjegget i postkassa mens hun farter rundt med neste bygdefut. Hun har helt klart gjort seg klar for deg og ingen grenser er satt foreløpig. Om du tråkker over noen grenser gir hun nok beskjed snarest hvis hun føler seg ukomfortabel. Hvis du feiger ut nå er det din egen feil at du aldri fikk tatt det til det neste nivået. Beklager å måtte pushe deg så hardt, men det er faktisk den eneste måten du kan finne ut om det er noe der. Alle signalene tilsier at hun liker deg og er i alle fall interessert i deg på et passe høyt nivå. Du må egentlig bare teste grensene. Begynn med litt teasing/tøysing og lett berøring og se hvordan hun responderer. Ha god øyekontakt og du ser fort om hun er interessert eller ikke. Pupillene vil utvide seg og hun vil ha en dypere øyekontakt med deg. Kanskje vil hun være litt klengete/klemmete for å få en unnskyldning til å ta på deg. Da vil hun via kroppspråket nærme seg deg eller bevege seg innenfor din intimsone.

Jeg orker snart ikke mer av denne TORTUREN. Det smerter meg å se at du går så mye rundt grøten. Jeg forstår at du synes det er vanskelig, men vær så snill, få ut fingeren og gjør noe! Og ingen tantekyss men vær virkelig flørtete og kron det hele med et heftig tungekyss så går resten av seg selv skal du se ;)

Vestlending

Takk for den Donnie :)

Jepp må nok bare få den jævla fingern ut og "go all inn" nå er det nok analysering og spasering rundt grøten.
Kjente i kveld at det var nok "not to know" er f*** meg lenge siden eg har gått og pina meg sjølv slik og det takles rett og slett ikkje  >:( så nå blir det "take it or leave it".

Il be back! nestegang så er det enten gode eller dårlige nyheter  ::)

Donnie Darko


Levator