Rota tre ganger med samme gutt

Started by asiangurl, April 06, 2014, 09:22:20 AM

Previous topic - Next topic

asiangurl

Hei! Trenger deres hjelp!

Jeg og en gutt "Andreas" har mange fellesvenner og er på en måte i samme vennegjeng. Vi er på mange av de samme festene, og hver gang jeg ender opp full, blir det en del roting med han. Før jeg blir full sier jeg alltid til meg selv at jeg ikke skal hooke med han, men likevel ender jeg opp med å gjøre det. Han hinter ofte til sex, men jeg sier nei. Jeg er fortsatt jomfru, men føler meg klar. Men samtidig så har jeg en liten angst om at han f.eks. er stor og evt. ikke kommer inn i meg. Eller så er jeg ganske usikker på kroppen min også. Jeg har den konstante følelsen om at han kanskje syns jeg er litt stygg hvis han ser meg naken?
Uansett, jeg er ganske sikker på at neste gang vi er på samme fest og jeg blir full ender jeg opp med han. Hva syns dere jeg burde gjøre? Burde jeg bare ha sex med han siden jeg har lyst, eller burde jeg holde meg unna? Er allerede kjent for å hooke han og folk sier alltid "nå hooker dem igjen!". Jeg personlig syns det er litt flaut, men ja, hva syns dere om situasjonen?

urutinert

Hvis du har lyst, hvorfor skal du da la andre bestemme hva du skal gjøre?

Med andre ord, kjør på! 8)
Do something today that your future self will thank you for.

Slaktern

Quote from: asiangurl on April 06, 2014, 09:22:20 AM
Han hinter ofte til sex, men jeg sier nei. Jeg er fortsatt jomfru, men føler meg klar. Men samtidig så har jeg en liten angst om at han f.eks. er stor og evt. ikke kommer inn i meg. Eller så er jeg ganske usikker på kroppen min også. Jeg har den konstante følelsen om at han kanskje syns jeg er litt stygg hvis han ser meg naken?

Siden du har endel bekymringer tenker jeg at du bør føle at du kan stole litt og er komfortabel på den første personen du skal ha sex med.
Han ville nok ikke ha rotet med deg på hver fest om han syntes du er stygg. Egentlig mer et tips til han enn deg, men husk mye oppvarming/foreplay.

Quote from: asiangurl on April 06, 2014, 09:22:20 AM
Uansett, jeg er ganske sikker på at neste gang vi er på samme fest og jeg blir full ender jeg opp med han. Hva syns dere jeg burde gjøre? Burde jeg bare ha sex med han siden jeg har lyst, eller burde jeg holde meg unna? Er allerede kjent for å hooke han og folk sier alltid "nå hooker dem igjen!". Jeg personlig syns det er litt flaut, men ja, hva syns dere om situasjonen?

Gjør det du har lyst til, man lever bare en gang.

Lego

- Lek med Lego

Koraboros

Det høres ut som de er ganske unge, basert på at vennene virker rimelig umodne:
QuoteEr allerede kjent for å hooke han og folk sier alltid "nå hooker dem igjen!". Jeg personlig syns det er litt flaut, men ja, hva syns dere om situasjonen?

Mine råd:
Hvis han vil ha sex med deg, synes han nok ikke at du er stygg. Jeg tror ikke å se deg naken kommer til å endre på det. Hvis du er redd for at han er for stor anbefaler jeg at du sier ifra om det til han på forhånd, og at dere starter forsiktig og avbryter hvis det ikke funker. Uansett bør du vente med å prøve til du føler deg klar og er ordentlig våt der nede.

Men en annen tanke - hva med å sove nakne sammen uten å ha sex? Da blir dere mer komfortable med hverandres kropper og det vil åpne for en mer gradvis overgang til å ha sex.