Å ha en åpen og ærlig intensjon med jenta/jentene.

Started by fri90, April 27, 2014, 13:12:17 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Jeg vil skrive en liten post til dere som ønsker å ha et åpent forhold til den/ de jentene dere møter. Jeg har et inntrykk av at mange gutter er redd for å være ærlige med jentene dem har hatt sex med om at de ikke ønsker noe seriøst forhold men bare vil ha det gøy og nyte singellivet. G.V har helt sikkert skrevet om dette før, men jeg vil likevel dele min erfaring om erfaringen jeg har med det og hvordan jeg går frem.

Først og fremst er det viktig å ta denne samtalen så tidlig som mulig. Dette er noe man ikke bør ta via melding eller tekstformat men face to face. For min del har jeg en rutine på det er at jeg tar det rett etter vi har hatt sex den første gangen, under " kosepraten".  Da forteller jeg henne noe jeg genuint liker ved henne som er spesielt for nettopp henne så hun skjønner at det ikke bare er kroppen hennes jeg trives med. Dette må man mene! Så forklarer jeg henne at jeg ikke stresser med å ha noe seriøst og at jeg trives som singel. Her må dere selvsagt finne deres egne grunner til at dere ikke vil ha noe seriøst og det må være et bedre svar en at dere bare vil ligge rundt.Etterpå påpeker jeg at gjerne vil se jenta igjen og ha det gøy, men det er opp til henne for hvor grensen går for henne.  Jentene vi alltid sette pris på denne ærligheten og jeg har enda ikke opplevd at noen har blitt sure på meg for det. Ofte er responsen " Det er helt greit, hadde ikke tenkt så langt enda, men setter pris på at du er så direkte og det så tidlig så jeg vet hvor jeg har deg". Den setningen i seg selv gir meg en veldig boost fordi jeg vet da at jenta er komfortabel med å treffe meg igjen og at det er for å ha det gøy uten at jeg må skjule meg bak at det kan utvikle seg noe mer. Da tenker jeg yes! Hun vi ha sex med meg fordi hun liker sexen, hun liker meg uten at hun tenker at vi må gifte oss og hun er helt ok med at jeg treffer andre jenter. 

Man vil hest sikkert treffe på jenter som ikke er ute etter det samme, men de vil alltid sette pris på ærligheten. Noen ganger kan du til og med oppleve at jenter som ikke var ute etter det samme sist du prater med henne tar kontakt siden og er klar for litt sprell. :)