Hvor bra er din Tinder-profil?

Started by Kaizer, May 15, 2014, 21:02:09 PM

Previous topic - Next topic

Kaizer

*

vinteRR

Hvorfor er det så viktig å vite hvor tinder-profilen rangeres i forhold til andre?

Ville heller bare laget et jentepanel, og vist de 10-15 beste bildene du har av deg selv, og la de bestemme.

Knipetak

Det er ikke ift andre profiler, det er ift andre fake profiler med andre bilder av deg.

Du kan også teste http://www.okcupid.com/mybestface

vinteRR

Aha, da skjønner jeg.

Tror dog det er mer eller mindre bortkasting av tid da kulturforskjellene (som du nevner) fører til for mye varians i resultatene. Også kan det være at selv om du får flere likes, så får du ikke nødvendigvis fler av den type jente du ønsker. OKC sin tjeneste virker som et verktøy som i større grad måler attraktivitet framfor hvor villig man er til å møte personen (regner med det er litt diskrepans mellom de to variablene).

pickupnewb

Ok litt off topic , men: Det er noe som irriterer veldig på tinder fortiden. Hver gang jeg får nye matches i det siste, så får jeg ikke startet samtale pga at det kommer error..Tlf jobber tregt. Flere som har opplevd samme problem? Før ble matchene uansett lagret i en tom samtale på matcher, men ikke nå lenger...Latterlig

Lisa

Har du lastet ned siste oppdateringen av appen?

pickupnewb

Takk for tipset Lisa

Men vet ikke om det har løst problemet, den har bare ikke klikket på de to matchene jeg har fått idag slik at jeg fikk sagt hei og ikke mistet matchene mine