Sommerjakke hjelp

Started by DIrt, May 20, 2014, 23:54:03 PM

Previous topic - Next topic

DIrt

De siste sommerene har jeg ikke hatt en skikkelig sommerjakke som passer til hverdagslig bruk. Har rett og slett slitt med å finne en jakke som passer og som jeg føler sitter bra. Bor i Tromsø og her kan temperaturen svinge veldig om sommeren, så vil styre unna de aller tynneste jakkene.

Er nokså kort med mine 172cm, og har 5-7kg ekstra vekt å bære på. Derfor er det ikke alle jakker som tar seg like godt ut.

Hvilke jakker bruker dere, eller vil dere anbefale? Hva syns jentene her inne på forumet er pent?

Love

http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/elvine-819/dante-parachute-819314-3294/

Finnes mange enkle sommer parkaser, som passer været her. Det du bør passe på er at den ikke er for lang.

Rusken

Har du prøvd en trenchcoat som passer bra? Får kommentarer på at jeg ser høyere ut når jeg bruker en mørk trenchcoat jeg har :) Om du finner en du liker bør den se bra ut når du har den åpen, slik at det ser bra ut ved bruk av skjorte eller cardigan osv. Prøv deg fram.

vannpistol

Hvis du legger litt ekstra penger i det så er det nesten verdt å investere i en Barbour Oilskin jakke :) Det syns hvertfall jeg og venninnene mine er fint.

BenBones

#4
Bomber helt klart. Stikk ned på Volt, der har de 70% avslag på en dritfet bomber jakke. Kjøpte den selv, og øyne mistes nesten langs gatene.  8) (uten å være cocky)