Too late?

Started by alfine, May 27, 2014, 11:24:00 AM

Previous topic - Next topic

alfine

Hei.

Jeg har nettopp oppdaget bloggene og burde virklig ha lest dette tidligere!


Nå har jeg allerede gjort alle feilene som er skrevet på usmiket.no så det jeg lurer på er det for sent?

Kort historie: Møtte en fyr på sjekkeside, skrev i 2 uker, og bygget opp stemmingen. Gikk over til å sende sms og alt var god stemning. Avtalte å møtes og han var hos meg i 2 timer, alt var topp, lo, tullet og kysset litt. Hadde avtalt å møtes igjen 3 dager senere, men fikk melding fra han at han syntes det var så lenge å vente, og han ville se meg før. Vi avtales å møtes hos han 2 dager etter første date og vi hadde sex. Alt var veldig komfortabelt, altså mye av spenningen var vekke (har jeg innsett i ettertid)
Han avlyste søndagsdaten, og det har gått ned på melding. Nå er det egentlig ganske dødt... og det er jeg som har tatt initiativ de siste meldingene.

Er det noe jeg kan gjøre? Eller er det vare å ikke skrive noe mer?

QueenB

Dette er dessverre ikke mannen som kommer til å bli far til dine barn. Glem han,finn deg en ny fyr og spill heller et riktig "spill" ned han.

lykke til :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

alfine

Så det er vikrlig ingen måte å få tilbake spenningen?

Love

Du kan prøve en ting. Kutte ALL kontakt og la ham chase deg på nytt (forutsetter at han er interessert). Og da mener jeg bli helt STILLE (vanskelig for jenter) i alle kanaler (FB, SMS, snap osv), unngå ham til den grad at han lurer på hvor du er blitt av...
Om han tar kontakt igjen må du behandle ham som en helt "ny" fyr... og være mye strengere med deg selv. Foreslår han å treffes så må du spille litt "busy", og avtale litt framover i tid...så dere kan bygge forventning/spenning igjen. 
Skal visstnok også hjelpe med dater som er litt spennende (som berg og dalbane, strikkhopp:D eller annet dere kan få adrenalin rush av)

Er han helt ferdig med deg så hjelper ingenting, men kan være verdt et forsøk;) Lykke til!

alfine

Da er det nok for sent!

Har kuttett kontakten fra min side, men tror ikke han kommer til å kontakte meg.

Har medlt meg inn på Tinder  :D Nye mulighet  8)

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.