Tinder:Jenter vs. gutter

Started by vannpistol, June 07, 2014, 11:57:39 AM

Previous topic - Next topic

vannpistol

Hei vet ikke om dette er tatt opp før, men har hvertfall ikke funnet det. En kamerat av meg hevder at han og de fleste andre gutter trykker "like" på absolutt alle jenter på tinder. Jeg har lest litt på forumet og blogger at noen gutter gjør dette. Jeg føler at vi jenter sjekker hele profilen og litt flere bilder før vi trykker like. Derav trykker vi like på mye færre gutter.

Når jeg da får en match på tinder vet jeg på en måte ikke om gutten i det hele tatt har trykket like fordi han syns jeg ser bra ut eller om jeg kun er en av hundre likes ila. en dag. Mange av guttene tar heller ikke kontakt. Dermed blir terskelen for at jeg skal ta kontakt høyere.

Har dere noen tanker/teorier rundt dette? Som gutt hva slags åpner er mest effektiv for en jente å bruke ? Jeg pleier å skrive "Hei:)" og så vente på ett svar tilbake før jeg fortsetter chatten.


vinteRR

Jeg trykker som jenter virker det som...

Smooth

Jeg trykker på liker på de jeg synes ser pene ut og kunne vært noe for meg, men jeg tar Tinder for lite seriøst til å faktisk ville ta kontakt. Om jeg skulle tatt kontakt skulle det vært noe veldig fint med henne som jeg likte, eller noe interessant. Hvis ikke bruker jeg egentlig appen for å se på hvor pene jenter Norge egentlig har!

klodrik

Liker jeg førstebildet ser jeg gjennom de andre bildene før jeg trykker like. Ser ikke poenget med å like alle annet enn evt egoboost.

"Hei:)" åpneren fungerer greit. Når jeg allerede liker bildene så svarer jeg på den. Å åpne med å kommentere ett av bildene har jeg merket funker bra andre veien.

Potet

Gutter som trykker like på alle bildene vil jeg tro er de samme som også ønsker å ha sex med flest mulig jenter (altså kvantitet foran kvalitet, og legger verdi i at de kan skryte av antallet [både på antall de har på Tinder og jenter de har hatt sex med] til andre). I min bok er det liten verdi i å ha matches på Tinder med jenter du ikke synes er skikkelig pene.

Hvis du liker alle profilen kan det derimot gi deg en indikasjon på hvor kjekk man framstår på bildene, siden de vil få vite alle som liker deg tilbake. Og det kan være nyttig om man ser at det er veldig mange tilsynelatende (ut fra det man kan analysere av profilen) samme typer jenter som liker profilen din, for da er det tydeligvis noe du utstråler på profilen din som appellerer til disse type jentene. Og så kan man prøve å endre profilen til man blir mer attraktiv blant den typen man selv ønsker. Funker dog nok ganske dårlig i praksis vil jeg tro siden det krever at man klarer å kategorisere jentene relativt riktig i forskjellige typer, og at nok jenter av alle disse typene rater profilen din.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Fredrik

Jeg trykker like på alt og alle ;D

Ser over profilene når/hvis jeg får match for så å finne ut om jeg vil skrive til de.

dagligvare

Trykker like på alle, sorterer etterpå.


Love

Det er vekl her som alle andre steder at en del gutter tar alt de kan få. Du har ingen garanti for at han liker deg, bare vil ligge med flest mulig eller kjeder seg. Nå skal det også sies at selv om en fyr gifter seg med deg så har du ingen garanti for at han egentlig liker deg som person (eller om du er trofeet hans)....
Ikke rart at vi jenter shit-tester. Det beste er å la ham jobbe hardt for å få deg, OG for å beholde deg:D Uten å være bitchy så klart:)