Tinder og vente 12 til 24 timer

Started by pickupnewb, July 05, 2014, 12:22:00 PM

Previous topic - Next topic

pickupnewb

Har brukt tinder mer effektivt i det siste ved å følge rådene som ble gitt om at man bør vente 12 til 24 timer før man svarer på en melding på tinder for å få mer tiltrekning fra damene. Er ganske enig i at det funker, noe jeg i og for seg visste fra før, men det er lett å falle for fristelsen å svare før tiden. Har hatt en ganske bra struktur de siste ukene hvor jeg har svart etter skjema.

Spørsmålet er når kan man begynne å svare normalt på meldinger til vedkommende du har spilt på denne måten? Aldri? Har en dame her som alltid svarer fort. Er ganske rart å svare ca like seint hver gang, eller er det ikke? F.eks spurte jeg om skypeadressen hennes, bør jeg da vente nye 12 timer før jeg har "sett" meldingen og kan legge hu til?


Knipetak

#1
Hvor ble det rådet gitt?

EDIT: Nvm, fant det: http://www.perfektprofil.no/tinder-vente.html#.U7fUS_mSyDs

pickupnewb

Leste det på Gode vibber siden et eller annet sted

Love

Har ikke peil på Tinder, men jeg er en sånn dame som svarer raskt på meldinger (gidder ikke spille spill om jeg kan unngå det). Greit at du skal virke busy, men du kan jo variere litt. Tror et generelt godt råd er å speile motpartens tempo, dvs du kan være litt tregere enn henne...men ikke "unaturlig" treg...

pickupnewb

Quote from: Love on July 05, 2014, 15:19:26 PM
Har ikke peil på Tinder, men jeg er en sånn dame som svarer raskt på meldinger (gidder ikke spille spill om jeg kan unngå det). Greit at du skal virke busy, men du kan jo variere litt. Tror et generelt godt råd er å speile motpartens tempo, dvs du kan være litt tregere enn henne...men ikke "unaturlig" treg...

ja,jeg prøvde å variere litt. vi har blant annet utvekslet tlf nr,og vi avtalte å treffes etter mitt forslag, men hun kunne ikke pga jobb..faller jeg da i hennes øyne?

rart at hun også bare svarer på tinder-meldinger og ikke sms`er?

vet ikke om jeg er så veeldig interessert i henne, men det er alltid hyggelig å treffe nye folk.

Love

Om dere ikke har møttes enda så holder hun vel dialogen på Tinder.
Du kan jo være litt avvisende en stund og se om hun kommer med innspill til å møtes..

pickupnewb

Quote from: Love on July 07, 2014, 20:36:09 PM
Om dere ikke har møttes enda så holder hun vel dialogen på Tinder.
Du kan jo være litt avvisende en stund og se om hun kommer med innspill til å møtes..

rart hun ikke vil svare på sms da? er jo enklere å skrive en sms enn å logge inn på tinder hele tiden..?

stoppet å skrive mer til henne helt til det tikket inn en tindermelding idag om at hun ikke har fått noen venneforespørsel i skype.. så prøvde jeg å ringe henne bare for å prate litt, vi har ikke pratet ordentlig på tlf enda. hun svarte ikke..tikket inn en ny tinder melding nå. tror det er fra hun. virker som om hun vil ta det veldig med ro,og bare holde samtalen på tinder, kanskje også skype-chatten?