Ingen matches på Tinder lenger?

Started by Bozzern, July 20, 2014, 22:04:57 PM

Previous topic - Next topic

Bozzern

Hei. Sorry for at jeg poster denne i generelt, men i nettdating og sms temaet er det så lite aktivitet. I en god stund nå har jeg så og si nesten ikke fått noen matches på Tinder. Jeg pleide å få mye mer i starten når appen var ny, men nå er det nesten dødt. Jeg føler profilen og bildene mine er bra, men fortsatt veldig lite suksess. Derimot får jeg godt med matches på HotOrNot. Hva tror dere det kommer av? Synes dette er ganske merkelig.

Smooth

Det pleier å funke å slette seg selv som medlem, for så å registrere seg igjen. Da har det hendt at det er folk som har likt meg som dukker opp

Lisa

For meg var Tinder gøy for en periode, men nå er jeg lei. Har bare fått kontakt med merkelige menn jeg ikke har noe til felles med. Jeg er sjeldnere og sjeldnere inne på appen, og det virker også som Sukker begynner å ta seg opp litt igjen. Har vært rimelig dødt der en periode. Mulig dette er tilfeldig, men det kan være at du får færre match rett og slett fordi folk begynner å bli lei.

- Evt så kan det være bugs, eller at det ikke er igjen flere jenter i ditt område

Attila

Jeg får også mye mindre matcher enn før, og jeg bor i Oslo. Virker som det har tapt seg. Men ja, prøv å drepe kontoen og reaktivere, det funka veldig bra den første gangen jeg gjorde det.

river

Har også samme erfaring. Tinder virker som det er litt "over the top" og på vei nedover.

Sukker har tatt seg opp igjen.

Bozzern

Slettet brukeren og lagde en ny. Trykket like på alle. INGEN matches. Ikke en. Skjønner ikke dette haha