Sukker fest

Started by Love, July 31, 2014, 08:24:59 AM

Previous topic - Next topic

Love

Noen som har vært på det?
Er invitert med i september.... Litt usikker:)

Slaktern

Quote from: Love on July 31, 2014, 08:24:59 AM
Noen som har vært på det?
Er invitert med i september.... Litt usikker:)

Ja, i fjor ble jeg med en kompis som har brukt Sukker veldig mye. Personlig bruker jeg ikke Sukker da jeg er skeptisk til jentene som holder på med nettdating, men festen og opplegget rundt var helt greit. Det kom dog ikke i nærheten av antall personer de mente det skulle komme, men det var en god del folk der. For min del var ingen av jentene der min type foruten om ei som jobbet der, endte med å sjekke henne opp før jeg dro på byen istedet. Du har ingenting å tape så er jo verdt et forsøk om du aldri har vært, i verste fall blir du en erfaring rikere.

Tips: Fiks deg Sukker app før festen og husk å ta av deg navnelappen før du drar på byen  :P

bareAre

Trolig er det helt OK for jenter. Har selv vært der 3 ganger, hvorav en gang med singel venninne. Alle gangene har vi dratt til "vanlig" utested. Høy alder på de fremmøtte jentene, det er gjerne en gifteklar gjeng du møter.

Love

Quote from: bareAre on July 31, 2014, 16:32:02 PM
Trolig er det helt OK for jenter. Har selv vært der 3 ganger, hvorav en gang med singel venninne. Alle gangene har vi dratt til "vanlig" utested. Høy alder på de fremmøtte jentene, det er gjerne en gifteklar gjeng du møter.

Høy alder kan også bety ferdig med fast/langt forhold og barn (for en stund)
Jeg er over 30 og ikke ute etter å gifte meg:D

Koraboros

Jeg prøvde det en gang, på Soria Moria. Gikk dit med noen venner. Fikk ikke noe særlig ut av det, pga. stor variasjon i alder på damene der og de fleste var ikke spesielt attraktive. Det er mye bedre å gå på et vanlig utested.

Love

Dropper det. Høres sykt kleint ut:D