Bør jeg trekke meg litt unna?

Started by solstråla, August 07, 2014, 00:47:15 AM

Previous topic - Next topic

solstråla

Etter syvende date føler jeg ting ikke går fremover. Han avlyste forrige avtale , men foreslo ny dag.  Jeg fyller da alltid ukene mine med avtaler, så jeg sier hvilke dager som passer meg i uken og sier ifra når det ikke passer.

Sist vi møttes, hadde vi det veldig koslig på stranden og badet. Har sovet over to siste gangene. Denne siste passet det ikke, men han foreslo til helgen.

Han tuller med ting som gjør meg noe usikker, men han sier han ikke mener det.  Eksempel som han er en player,, ønsker meg bare for sex osv.. Han spurt han rett ut om det er det han ønsker. Da jeg ga uttrykk for at jeg ikke bare ønsker et slikt forhold med han.

Love

Tinder...da kan det være han dater flere;)
Uansett, mulig du bare skal gi han tid til å tenke, som de anbefaler på usminket bloggen. Vent 14 dager med å treffes igjen. Men du kan jo svare på meldinger osv. Viktig at du virker litt busy også, så han ikke tror han "har deg" (mer spennende om du har et eget liv også). Ikke spør så mye, bare svar hyggelig på mld.

solstråla

#2
Love: jeg fyller alltid timeplanen min med ting.  Når vi har prøvd å planlegge sammen tidligere, ramser  han jo opp nesten hele uken hvor han kan.  Hvor jeg sier en dag jeg kan. Han gjør lite om dagene og ikke så mye planer. Han har fått godt inntrykk av at jeg er busy, da jeg også sier jeg ikke en dag han foreslår og sier det må bli en annen gang.

Love

Greia med nettdating er at folk enten er ute etter "den rette" og dater flere for å sammenlikne (kjenner både gutter og jenter som holder det gående med det) eller de vil ikke binde seg og fyller på med nye etter behov (sex).
Det digitale kjøttmarkedet er ganske narsissistisk tenker i alle fall jeg (så jeg styrer unna....mest fordi jeg ikke vil bli "sånn" selv).
Men her inne er rådet ofte at man skal date flere og sile etter hvert. Og man kan jo ha flaks....
Har venninne som er på flere digitale  arenaer og som chatter/dater osv med flere, gir sikkert en slags følelse av attraktivitet (hun blir bare mer og mer kresen og ingen er mr.perfect) Gutta sitter på fest og blar gjennom Tinder mens de sammenligner og leker Casanova:D


solstråla

Jeg chatter med flere som gjerne ønsker å møtes. Er det feil av meg å date andre da? En ny date til helgen, vi har truffet hverandre ute på byen. Da var begge opptatt med sine venner og vi hilste og pratet litt.  Fikk meld dagen etterpå at han ønsket kaffe date. Hvordan skal man forholde seg hvis daten spørr om jeg dater flere ?

Johan

Quote from: solstråla on August 07, 2014, 17:16:29 PM
Hvordan skal man forholde seg hvis daten spørr om jeg dater flere ?

Jeg kan si som gutt at det aldri har kommet noe godt ut av å finne ut om jenta dater flere, så derfor spør jeg aldri om det heller. Noen ting er best usagt. Men om han spør deg direkte vil han nok synes du er ordentlig som er ærlig om det.
INFJ