Søker et par wingbuddies i Oslo

Started by Instar, September 11, 2014, 20:05:24 PM

Previous topic - Next topic

Instar

Hei jeg er en mann på 31 som ønsker å videreutvikle gamet mitt med deg/dere. Jeg har drevet med game i noen få år men aktivt bare en kort stund , og jobber nå med å utvikle meg selv jeg har 10+ i boken men føler at jeg helt klart kan klare mer og ser at jeg har noen sticking points som jeg ønsker å fixe opp i. Konkret betyr dette at jeg tar kurs i allt fra kvinnlig sexualitet ( for å bli bedre i sengen), til at jeg har personlig trener og trener 4 ganger i uken, spiser sunt. jeg har også startet å ta privat timer i PU med egen sjekke coach, hvor fokus er på selvutvikling/sosialisering/livsstilsendring. Eneste jeg mangler nå er noen som er like motiverte som meg selv for å gå ut, så om du/dere er med ut så ring meg på 993 25 498 eller send meg en priv mld. Pga at jeg ønsker å være litt selektiv med hvem jeg ønsker å henge med så blir det et " intervju" først med øl og løs prat hvor i vi kan bli mer kjent . Viktigste jeg ser etter er noen som er villige til å gå ut 2 ganger i uken, og som tar game seriøst og som ikke bare sitter på sofaen og tror at ressultater kommer gratis ( jeg har dysleksi light så om du har problemer med skrive feil og synes dette er viktigere enn budskapet så vennligst ikke søk om bli med ,regelryttere/grammar nazier er uintrisante)
https://www.youtube.com/watch?v=C6BVsjg2tqo 8)