Er slaget tapt her? + Begynner å overtenke og blir stuck i jenta igjen

Started by Bozzern, September 20, 2014, 01:41:36 AM

Previous topic - Next topic

Bozzern

EDIT: Denne posten ble veldig mye og har prøvd å fjerne den for å poste et bedre innleg, men får jo ikke fjernet egne innleg på dette forumet...

]Før jeg oppdaget "sjekkeverden" (å gud for en fantastisk verden! ::)) pleide jeg å overtenke alle ting og tro at hver eneste jente var bedre enn andre (oneitis). Dette har jeg blitt utrolig mye flinkere på det siste året og har hatt det egentlig veldig bra en stund nå, men nå begynner jeg å falle litt tilbake...


Her er situasjonen:

Hengte med en jente på onsdag, som jeg møtte på skolen når vi startet for noen uker siden gjennom felles venner. Har flørtet litt med henne når jeg har sett henne på skolen og hun har egentlig virket veldig interessert hele veien. Hu er ny i byen så køddet med at hun måtte ha en "guide" og ba henne skrive nr hennes så vi kunne henge. Pleier ikke få så mange nr utenom nightgame. Føltes godt.

Følte daten gikk dritbra og stemningen mellom oss var til å ta og føle på. Closet desverre ikke med et kyss, noe jeg ikke aner hvorfor og angrer veldig på nå. Den første stunden var det litt stivt og for tidlig med et kyss, men stemninga ble fort løst opp, det ble mye fysisk eskalering og mot slutten virket det som jeg egentlig kunne gjøre hva jeg ville med jenta. Tenkte ikke så mye på at jeg burde kysset henne ettersom stemningen var topp og jeg er sikker på hun vil se meg igjen.

Under daten spurte jeg "hva skjer til helga?" hu sa noe stuff og jeg følgte opp med "og du skal henge med meg ;)" Hu nikket og gjentok det jeg sa. Vi hadde snakket om en film tidligere som jeg måtte se og vi snakket om å dra til hun for å se den (som egentlig gjør at hun er i kontroll over situasjonen?) siden hun bor alene (vi er bare 18 btw). Avtalte ingenting konkret da, men når vi dro spurte jeg når vi skulle se film hvor hun svarte "vi bare ringes". Liker å ha en konkret avtale som også muligens kan endres på, fordi "vi ringes" blir veldig fort til ingenting.

På torsdag, dagen etterpå ser jeg henne tilfeldig på skolen mens jeg er i telefonen og jeg fryser til is og blir drittstressa. Klarer såvidt å smile. Aner ikke hvorfor. Var jo utrolig komfortabel med denne jenta kvelden før. Å se henne på skolen når venninnene er med henne stresser meg helt jævlig ut... Gir henne en klem og får såvidt snakket med henne etter jeg har lagt på før vi sier hadet. Ikke spesielt fornøyd med dette, men velger å ikke tenke så mye på det siden det var en såpass minimal hendelse.

I dag (fredag) ringte jeg henne. Hu tok den ikke, men ringte meg senere. Jeg er sikker på jeg virker helt rar, akward og ikke den chille, kule meg som hun hadde hengt med på onsdag. Jeg aner ikke hvorfor jeg får en slik nervøs holdning. Hun vill avslutte samtalen etter noen få minutter, jeg sier at jeg fortsatt ikke har sett denne filmen og at vi må nesten se den sammen. Hun er enig. Jeg sier nok en gang "når?" og gir henne all makten enda en gang... Da sier hun bare "Vi ringes" og that's it. Jeg burde sagt "imorgen" eller en annen dag så vi har en spesifik avtale. Det var egentlig hele poenget i hodet mitt med samtalen... Nå blir det fort til ingenting og jeg tenker hun er ute av bildet hvis jeg ikke hører noe fra henne iløpet av neste uke.

Synes dette er ganske rart siden hun virket veldig interessert på daten. Tenker egentlig at det er nervøsiteten som fremsto i telefonsamtalen og hvor frampå jeg var når hun hele klart vil ta det roligere som har ødelagt for meg nå. Kjekkasinntryket er kanskje allerede kraftig senket?

Jeg føler jeg begynner å bli ganske god til å sjekke opp jenter og ha en god første date nå, men jeg klarer ikke holde på dem noe lenger og ødelegges av akkurat denne oppførselen.

Vet at denne posten er kanskje litt mye overtenking osv, og pleier selv å klø meg i håret av når jeg leser slike poster, men føler jeg trenger litt hjelp fra dere! :)

FatBoy

Yo Bozz man.
Ikke tenk på å fjerne innlegget, det er sånn du følte det der og da og det er mer real enn en redigert versjon der man muligens tenker på hvordan man tar seg ut.

First off, ja du overtenker litt, og det er det som blir problemet. Om du ikke hadde tatt alt som så "definitive signaler" eller "endelige avgjørelser" så å si, men latt ting skje uten å "micro-manage`" så ville din ro smittet over. Kleinheten kommer når man ser på det som kleint og begynner å stresse med det. (forestill deg, om du har en kompis av deg som er veldig unnskyldende f eks. Det er digg om han sier sorry og går videre, det blir dritkleint om han skal fortsette og fortsette å underkaste seg og forklare seg)

Du burdte nok ha gått for kysset ja, men ikke beat yourself up, bare gjør det neste gang.
Du virker som du er opptatt av å verbalisere at dere skal møtes, særlig når du merker (TROR) at hun trekker seg litt tilbake/ ikke er like PÅ som deg. Det kan framstå som litt usikkert, eller hvertfall bunne i usikkerhet. Behov for å vite. Her kommer hippie ordtaket mitt igjen "live gracefully with uncertainty". Oversatt til Pick-upsk: Vær outcome dependant. Vit hva du vil og gå for det men gi slipp når du har gjort ditt.
Du prøver å "gain yards" framfor å la ting bevege seg framover naturlig (som i, dere bygger stemningen sammen, ikke bare du. Altså, i tillegg til å prøve å bevege ting framover, vekselvis gi henne rom til å bli med på "dansen"/"leken". Ikke bare pushe pushe pushe, ha tro på at hvis du gir henne rom så kommer hun. For det første må hun ha rom til å investere, for det andre er det ikke bærekraftig for deg å skulle ta alt på deg)

Du blir opphengt i filmen som om den er eneste vei til å hooke opp med henne (? i det minste er det den ruta du har sett deg ut), og når hun virker som hun vil avslutte samtalen, skyter du inn noe om filmen, grasping for straws, redd for å misse sjansen, prøver å "tvinge" connection eller callback til det dere har snakket om/ gjennopplive det dere "hadde".

Du har en agenda, et mission med å ringe henne (filmgreia).
Om du snakker bs med hjernen på halv kapasitet fordi du er mentalt opptatt av hvordan du skal kunne peile inn på at dere skal møtes igjen, så blir det kleint, det skinner igjennom. Tenk på det, om du følte deg god nok, ville du ikke stressa med det, "planlagt" eller prøvd å "sleipe det inn i samtalen". Vibe litt, kødd litt rundt istedet, så kan du skifte og spørre om å møtes. Eller ikke! Man kan ringes bare for å prate og.

(men det kan hende det kun er i hodet ditt at stemningen mellom dere daler, når du da velger å reagere som om det er en avvisning/dalende interresse så "blir det virkeligheten" og det blir kleint. Om du antar at hun liker deg ville du ikke tolket det som avvisning. Ser du hvordan filteret du ser virkeligheten gjennom påvirker valg og styrer interraksjonen til enten en nedad eller oppad -gående spiral?)

Om hun stadig sier "vi ringes" så kan det bare være at hun er en person som ikke er så opptatt av planlegging som deg, mer impulsiv.
Det kan hende hun sier vi ringes fordi hun merker at du stresser med dette og vil unngå en evt klein situasjon. Men om det er sånn at hun er litt på vippen enda om hun liker deg, så ta hensyn til det istedet for å prøve det samme og samme om igjen og om igjen. ("Å, hun ville ikke legge en plan, da prøver jeg å få til at vi legger en plan" ---> ikke logisk) Tenk smart, vær fleksibel.

Din nervøsitet på skolen er kanskje klein, men fuck it. Bare casually si "sorry jeg var et annet sted mentalt her om dagen, så jeg var kanskje litt rar" og bytt samtaleemne (or not). Det er ikke over fordi hun har oppdaget at du ikke er supermann/aldri blir nervøs/alltid gjør ting perfekt.
Men ikke få et behov for å kontakte henne for å forklare det --> nedadgående spiral, blir verre.

Du sier om at hun inviterer til seg : "(som egentlig gjør at hun er i kontroll over situasjonen?)"
Det er ikke sånn at "hun er i kontroll over situasjonen og dette må endres fordi gutten skal ha kontroll over situasjonen, og hvis jenta er i kontroll så er det en negativ ting", det er en feiloppfatning.
Om dama er i "kontroll over situasjonen", men hun fører dere i riktig retning så er det bare bra.
Da TRENGER du ikke lede. Høres ut som hennes sted var ideell sex-location, vær smooth og smart about it, la det skje.

Mulig det er ting som ikke kommer helt fram her, men for meg ser problemet ut til å være at du tror at det er et problem her. Om du ikke hadde tatt så seriøst på dine små ubetydelige "feil" eller hennes reaksjoner så hadde det gått mye bedre.
Tillat deg selv å være less than perfect and keep your eyes on the prize. Senk skuldrene, jenter er tålmodige med feil men all stressinga rundt feilene er det verre med.

Peace,
Fatboy

Bozzern

Takk for denne Fatboy! Trengte dette virkelig  :) Skjønner nå at avtaler ikke er noe å stresse med. Dette er noe jeg har vært for mye fokusert på en stund. Jeg må gi henne rom til å investere slik at ting kan progresse naturlig. Er jenta interessert så tar hun kontakt selv.

Jeg tror nok også at det gikk verre enn det faktisk gjorde, ja. Dette har jeg en tendens til å ofte gjøre. Jeg er egentlig helt ny på dette med å date jenter. Blir som regel bare at jeg hooker med dem på fest så skjer det aldri noe mer enn det. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal holde spenningen oppe. Har bare vært på 2-3 dates hvor denne har gått best og «kjemien var magisk». Er nok derfor jeg tilegger jenta mye mer verdi enn hun egentlig har. Har heller ingen andre alternativer atm som er hovedgrunnen til at jeg blir needy og fucker det opp.

Hun skal hjem nå i høstferien og tror hun blir opptatt uken etterpå hvor det kommer noen venner og besøker henne her nede. Hun er tydeligvis mye optatt og har mye å gjøre/tenke på. Kan bare tenke meg hvis jeg skulle flyttet alene nå til andre siden av landet. Jeg tviler på at hun kommer til å ta kontakt og investere i meg etter hun er ferdig med dette, særlig nå som hun ikke har et kyss å føle spenningen på (ughhh, var dumt det der... Klarer ikke legge fra meg tanken!)

Hvis jeg ikke hører noe fra hun i løpet av uken, skal jeg da bare drite i det? Hva tenker du om å sende henne en melding i løpet av uken for å høre om hun vil finne på noe når hun kommer hjem før jeg gir meg og glemmer henne?

Og hva tenker du om at jeg med nye jenter kanskje dropper ringingen og heller tekster mer, ettersom å ringe har ødelagt meg et par ganger nå? Av en eller annen grunn blir jeg ofte utrolig rar i telefonen, selv om jeg er veldig laidback og kul når vi henger sammen.

Var den største feilen her å ikke kysse henne eller å være litt klein, rar og needy etterpå eller begge deler tenker du?

FatBoy

Du skriver "er jenta interressert så tar hun kontakt selv."
Ja, til en viss grad (og det er individuelt) , men ikke gå fra å være den som pusher på til den som bare venter. Du bør fremdeles lede (om hun ikke leder dere i riktig retning som nevnt) men ha tro på at det funker, ikke let etter bevis på at hun liker deg, anta det. Det er attraktivt, det viser dine antagelser om deg selv, du er en fyr som tror at hun liker deg enkelt forklart fordi du har positive referanse-erfaring om at jenter liker deg fra tidligere. Dette kan være forvirrende uten erfaring og man ser mer etter bekreftelse når man er ny i gamet.
Ha intensjon uten å være bundet til utfallet. Vit hva du vil og gå for det, men ha balanse i hvor mye dere investerer.
Du ønsker også å skjerme egoet ditt fra å bli såret, tenk at du heller "vet hva du vil og går for det, og ikke er redd for å vise at du liker henne, men at det ikke er viktig for deg" så å si.

Kult at dere har kjemi, men det kommer du til å oppleve oftere og oftere med flere jenter etterhvert om du er en av de som er i dette for å lære og ikke bare ta første avkjørsel til kjæresteland med første og beste jente som liker deg. Du holder kanskje litt fast på denne jenta (som du sier,tillegger henne mer verdi) fordi du opplever kjemi sjelden pr nå. På sikt vil du utvikle mer definert smak og se tilbake på tidligere jenter og muligens (hva vet jeg) tenke wtf was i thinking.. :-)

Jeg vet ikke helt når høstferien på skolene er lenger :-D men om hun er veldig opptatt i to uker framover så er det i min erfaring lite vits å lage en avtale allerede nå, (alt)for tilgjengelig! Du er solgt allerede på en måte. Hva er da spennende med det for henne? Det er lett å kaste alt man har lært på båten når man møter ei man virkelig liker fordi man tenker at "med denne utenomjordisk spesielle jenta skal jeg ikke spille spill og bare være åpen om at jeg liker henne" og dermed gå tilbake til chodely ways og fucke opp for seg selv ved å drepe spenningen.
Du tviler på at hun tar kontakt sier du, vær åpen for å bli motbevist av erfaring. Om det du sier stemmer, betyr det at hun ikke liker deg godt nok så da hjelper det ikke uansett å force kontakten.
Ta dette som noe frigjørende, ikke negativt. Altså at du kan tillate deg til å roe ned og se om hun  er med å bygge noe med deg. Du kan ikke opprettholde et forhold (løst definert som any type of forhold mellom mennesker) om det kun er du som vil. Og OM du skulle få det til, blir det så skjev "makt"balanse mellom dere at man kan spørre seg, er dette noe jeg virkelig vil..?

Ikke bli opphengt i kysset. Som sagt, ja du burdte kanskje gjort det (eller eskalert på andre måter) men nå som du ikke har gjort det hjelper det deg ingenting å ikke legge fra deg tanken. Når tanken er at du "burdte gjøre/ burdte ha gjort noe" fucker det med flowen i interraksjonen fordi grunntanken bak er at du ikke er god nok og du må "rette opp i noe" (istedet for å være tilstede med jenta og nyte øyeblikket). Om du tenker at "alt er som det skal" smitter roen over og jenta kan slappe av fordi du ikke stresser. Som nevnt, forestill deg en du kjenner som stresser over whatever. Du kan FØLE stressingen selvom han skjuler det etter beste evne. Jenter plukker opp stressing kjempeenkelt.

"Hvis jeg ikke hører noe fra hun i løpet av uken, skal jeg da bare drite i det?"
Kan ikke fortelle deg nøyaktig hva du skal gjøre om hun ikke lar høre fra seg i.l.a. uken, jeg ser ikke alle nyanser i deres interraksjon, jeg kommer med generelle guidelines.
"Hva tenker du om å sende henne en melding i løpet av uken for å høre om hun vil finne på noe når hun kommer hjem før jeg gir meg og glemmer henne?"
Ikke noe galt i å sende en sms til henne i seg selv, men legg merke til at du ønsker å vite om hun liker deg/vil møte deg, framfor å bare la ting skje ---> bekreftelsesbehov/ ukomfortabel med det ukjente. Du tvinger henne på en måte til å velge fordi du ikke har tålmodighet/selvtillit nok til å "la ting skje" og stole på det. Det blir på en måte som å si på utålmodig måte: "ja men skal vi møtes eller ikke..?" Mye av spenningen ligger i at man ikke vet hva som kommer til å skje, men man håper, man vil men er fri fra utfallet, det er mer lekent og dama slipper presset fra forventningene dine. Når du vet at hun blir opptatt over en 2 ukers periode og det er lite sannsynlig at hun kan møte deg (vet ikke om dette er reellt eller din tolkning) bør du heller vibe´ i kommunikasjonen mellom dere framfor å få tilfredsstilt ditt eget behov for å forstå om det blir noe eller ikke.
I tilegg, ofte tenker man at man må opprettholde kontakten fordi man frykter at det man hadde skal dø ut. Dette er også noe som skinner gjennom, om man tar tar "intensjonsløs kontakt" bare for å liksom sjekke stemningen. Hver gang man gjør noe for å mette sin egen bekreftelses-sult bryter man vibe´n mellom deg og jenta. I min erfaring er det bedre å bremse ned kontakten litt i den perioden en av dere er opptatt, og stol på det dere har.

Ang tekst/tlf. Altså om du blir så rar i tlf at det skader samtalen så tekst. Men øv deg på å ringe f eks med de jentene du kanskje ikke bryr deg så mye om det skjer noe med. Eller ring et par kompiser først og bust balls for å varme opp snakketøyet før du ringer.

Største feil, tja. I min bok er needyness og kleinhet verst, da spesielt stressingen.
Men man også få ut fingeren og eskalere før "the window of oppurtunity" lukker seg.
Begge deler er dealbreakers så de er på en måte "like ille", men man kan jo si at om vibe´n din utstråler "alt er nøyaktig som det skal være" virker du muligens bare som en som tar det med ro, altså det skinner gjennom at man er en fyr som kan eskalere og ikke er redd for det, men velger å ta det i sitt eget tempo og stresser ikke med utfallet. Men det krever nok en del erfaring/kalibreringsevne.
Meanwhile back at the ranch, gå for kysset og ro ned/stol på deg selv.

Peace
FB

Love

Et lite tips, få henne med på en matbit etter skolen, prøv deg på et kyss el litt fysisk kontakt. Og så kan du la henne tenke på deg i ferien...
Det her med film og hjem til henne er kanskje noe hun holder litt igjen på, prøv andre måter å henge på først, og skap kjemi og spenning nok til at hun vi ha mer etter hvert. Hun er ny på skolen, og sikkert usikker hun også.

Bozzern

Hei Love :) Blir ikke det ganske needy nå som jeg akkurat har spurt om når vi skulle se på film og hun responderte med "vi ringes"?  :P. Lurt å bare tekste henne i dag eller imorgen noe ala "Hei, la oss ta en kaffe i morgen etter skolen :)" ? eller er det bedre å gjøre dette etter ferien?

Høstferien starter til uken så fra fredag er det ferie, Fatboy. I ferien skal hun hjem, og uken etter er det ferie i nord. Da kommer det noen venner og besøker henne her nede og hun blir nok kanskje en del opptatt, idk. Har litt lyst til å tekste henne om kaffe. Grunnen til at jeg har litt lyst er at hvis hun sier at hun ikke kan, så kan jeg glemme henne i ferien. Men jeg har egentlig skjønt at dette trekket kanskje er meningsløst ved hjelp av det kloke du sa om å stole på at hun liker deg og la heller ting skje naturlig. Å ikke force kontakten for å få en bekreftelse om det kommer til å skje noe eller ikke.

Hva tenker dere?  :)

Love

Trodde kanskje du traff henne hver dag og kunne si: "kaffe?"
Det er lurt å foreslå noe helt annet en film, tenker jeg, fordi hun kanskje nøler med å invitere en "fremmed" hjem, og trenger litt tid...

Bozzern

Om jeg treffer henne på skolen så er det helt tilfeldig. Kan hende jeg ser henne i gangen, tror hun har noen fag rett ved oss, men det er ikke akkurat noe å satse på. Ganske stor skole.

Burde jeg sende en casual melding om hun er med? :)

dagligvare

Vær litt forsiktig ned å spørre om "å se en film". For mange betyr det "skal vi pule" ihvertfall for oss som er litt eldre enn dere. Så å foreslå det som første date blir litt voldsomt, og kan være grunnen til at hun ble veldig vag og unnvikende når du spurte om dette.

Bozzern

Det er kanskje litt voldsomt med film hos henne så tidlig ja.

Jeg velger å tenke positivt, anta at hun liker meg og ikke tenke på de små og ubetydelige "feilene" mine. Ikke sjekke spenningen hensynsløst i løpet av ukene, men å anta at hun er nysgjerrig på meg og vil møte meg igjen.

Får tekste henne etter ferien og spørre hvordan hun har hatt det og om hun er med på en casual kaffe etter skolen  :)

Høres dette bra ut? :)


Love

Casual kaffe er sikkert bankers, men skader ikke å gjøre det litt personlig om hun sier ja... Det vil si at du legger inn noe som enten er litt spennende eller du viser henne noe som er "ditt". En litt bortgjemt koselig kafe (hun er ny i byen) eller dere klatrer opp til et utsiktspunkt og har med termos typ...
Da jeg var 18 tok en fyr meg opp til toppen av en hoppbakke for å se på stjernene....hehe, jeg var helt solgt;)

Bozzern

Hei igjen  :)  En update fra meg:

Spurte henne etter ferien om hun var med på en kaffe forrige uke. Hun var opptatt, men ville treffes denne uka så vi så hverandre i går. Vi hadde det koselig, men følte at den første daten gikk mye bedre. Det var en helt annen stemning og fikk til mye mer flørting på denne. Sist gikk vi rundt i parken og nå satt vi bare på en kaffe, hvor det etterhvert ble litt kjedelig og plutselig ikke så veldig mye å prate om lenger... Tror vi begge lurte på å dra her, men vi ble en stund til. Det ble ikke klein stemning følte jeg, vi hadde veldig gode og følsomme samtaler, og hun deler mye med meg om faren hennes som har gått bort, sterke ting hun føler osv, men følte ikke kommunikasjonen mellom oss kom noe særlig lenger enn sist, heller motsatt. Hadde lyst å gå ut en tur, men regnet så mye at vi ikke gadd. Kaffeen er på et kjøpesenter, så vi kunne selvfølgelig gått rundt på senteret, men det kom jeg faktisk ikke på før akkurat nå :P...

Fikk til et kyss når jeg dro. men ble litt klønete og gjorde en superklein greie på slutten jeg kunne vært foruten... Er helt grønn på å gå for kyss på dater (noen tips her?), men lente meg bare innover mot henne etter en klem. Hun vred seg litt unna og gjorde det til enda en klem, men kysset meg rett etterpå. Kanskje det kom litt brått på? Her har det jo egentlig gått helt greit og jeg må jo  bare si hade og gå, men ut av meg spretter superkleinhet hvor jeg nevner bullshit vi snakka om, kysser henne på kinnet sånn flere ganger fort og sier "smask" akkurat som hun er en baby. hahah herrejesus... hun ler, men merker hun blir klein. Føler at dette ødela en del, og er godt mulig det er kjørt... men denne jenta har virket ganske interessert hele tiden så får håpe det ikke ble altfor teit. Som sagt så var det veldig kleint (følte ihvertfall jeg), men velger å prøve å tenke at dette ikke har så mye å si.

Jeg ser nå at det ikke er noe vits å tenke så negativt angående alt og grave meg ned slik som jeg gjorde i starten av tråden. Hun var tydeligvis fortsatt interessert etter de ubetydelige "feilene" jeg snakket om sist. Det jeg lurer på nå er hva jeg gjør videre? Når jeg får nr og blir kjent med jenter har det ikke pleid å blitt noe særlig mer enn den ene kvelden. Ihvertfall ikke 2 dates. Jeg er grønn i hvordan jeg skal kommunisere videre og holde det gående ved å ikke vise for mye interesse og bli for needy. Er det jeg som skal ta kontakten nå? Skal jeg foreslå å møtes igjen snart? Enda en kaffe blir altfor kjedelig for meg ihvertfall, så må finne på noe annet  :P.

Hva tenker dere?

Takk!  :)

Love

Bytt ut ordet klein med sjenert:) At det blir stille er ikke så farlig, virker som du tok nok initiativ og lot det være litt opp til henne også. Liker hun deg så blir hun litt sjenert og stille;)
Forventningene til jenter er at vi skal holde litt igjen. Hun viser likevel interesse ved å åpne seg i samtalen. Du har fått et kyss og da er det bare å anta at hun vil ses igjen tenker jeg.

Bozzern

Ja, love :) Men vet ikke helt hva jeg skal ta henne med på nå neste gang. Enda en kaffe blir litt kjedelig for min del. Da må vi ihvertfall gjøre noe annet og. Det blir kanskje litt for mye å invitere henne hjem til meg på en filmkveld til helgen, uten å ha hengt sammen et par timer først den kvelden. Har du noen tips her?

bareAre

Uansett hva du gjør, ikke ta en kaffe igjen... Hvis du kjeder deg, så vil hun kjede seg også. Hvis hun er sporty, så kan du jo ta henne med på klatring eller en aktivitet som du liker og som kanskje hun også liker. Ellers er det jo egentlig på tide med filmdate nå, ville ikke tenkt at det var unaturlig tredje date. Hvis du bare utsetter og utsetter av frykt for å bli avvist, så vil du til slutt avvise ved å være for passiv og du ender opp i vennefella.