hvorfor oppføre seg sånn?

Started by solstråla, September 29, 2014, 22:54:56 PM

Previous topic - Next topic

solstråla

De to siste møtene ble det drastiske endringer i oppførsel mye tydeligere etter konfrontasjonen ( innlegg om dette tidligere). Han som ringte meg for å ville finne på noe sist gang.

Sarkasme kommentarer om jeg døde i ulykke, så værst ut for han fordi han var med meg sist. Fikk sjokk og ba han gjenta dt han sa og om han i det hele tatt hadde brydd seg. Gjentok det, svarte ikke på spørsmål. Prøvde få til en prat hva greia var pga av oppførsel. Han sa ingenting. Hvorfor ringe og ønske å være med meg når man er slik! !

Etter dette ikke hørt noen ting fra han.Måtte kontakte han etter dette for fikk da som sagt purring i posten ang noe han skulle ha betalt  ( han sa han skulle bet, men hadde mistet boten)  Sendte han informasjon han trengte.  Jeg sende meld om dette var betalt. Faktisk forsikre meg om dette. Null, nada respons fra denne fyren!!  Greit at man da ikke dater lengre, men kunne hvertfall gitt meg svar på en slik sms? Han er på mobben konstant og svarer alltid kjapt. Nå lar han være. Hva gjorde til at han endret oppførsel sånn?


Edit: Er ferdig med han, og slik oppførsel blir jeg satt ut av.

Zervs

Som jeg oppfatter ham er dette en person som ikke har det helt bra med seg selv, han viser en kald og kynisk adferd. Du gjorde det rette i glemme denne fyren, du fortjener bedre :)

Avocadojenta

#2
Han virker veldig ustabil... Hvem er det som i det hele tatt daten sin dø? Ser for meg at dette er en fyr som viser sitt sanne psyko-jeg etter flere år. Gå videre. Glem han. Vet det er jævlig sårt og vanskelig, men gjør det!

Du er en bra jente og fortjener så mye bedre! Klem <3

solstråla

Quote from: Zervs on September 30, 2014, 01:05:45 AM
Som jeg oppfatter ham er dette en person som ikke har det helt bra med seg selv, han viser en kald og kynisk adferd. Du gjorde det rette i glemme denne fyren, du fortjener bedre :)

Der han var seriøs, spilte han muligens alltid offerrolle. Ser kanskje dette på som at han prøvde å skape tillitt mellom oss. Fortelle hva han slet med før og hva han følte. ( oppfattet dette som alle har vel en historie)  Viste stor følelses register rundt meg. Oppfattet han som trygg,  kjærlig og stor empati i begynnelsen.

solstråla

Quote from: Avocadojenta on September 30, 2014, 01:47:00 AM
Han virker veldig ustabil... Hvem er det som i det hele tatt daten sin dø? Ser for meg at dette er en fyr som viser sitt sanne psyko-jeg etter flere år. Gå videre. Glem han. Vet det er jævlig sårt og vanskelig, men gjør det!

Du er en bra jente og fortjener så mye bedre! Klem <3

Glad man finner det ut nå. :) Ja, er klar for å gå videre helt klart. Noe ustabil og hans true colors kom vel frem.

Potet

Bare for å gi et annet perspektiv: Den kommentaren som omhandlet om du døde i en ulykke kan ha vært et dårlig forsøk på humor/flørt. Merkelig at han ikke trakk det tilbake og så han tulla. At han ikke vil svare på spørsmål kan også være fordi han føler han har sagt nok allerede eller at han føle at han ikke kommer noen vei med å fortsette diskusjonen, men jeg tror nok uansett at han er en dårlig match for deg utifra hvordan det virker som dere (han) kommuniserer.

Virker som det var bra du ble kvitt han, nå kan solstrålen lyse opp dagen for andre istedet :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

solstråla

Quote from: Potet on September 30, 2014, 17:06:09 PM
Bare for å gi et annet perspektiv: Den kommentaren som omhandlet om du døde i en ulykke kan ha vært et dårlig forsøk på humor/flørt. Merkelig at han ikke trakk det tilbake og så han tulla. At han ikke vil svare på spørsmål kan også være fordi han føler han har sagt nok allerede eller at han føle at han ikke kommer noen vei med å fortsette diskusjonen, men jeg tror nok uansett at han er en dårlig match for deg utifra hvordan det virker som dere (han) kommuniserer.

Virker som det var bra du ble kvitt han, nå kan solstrålen lyse opp dagen for andre istedet :)

Sagt ifra at jeg ikke forstår all sarkasmen. At jeg ikke kunne lengre skille mellom tull og alvor i det han sa flere ganger.  Når jeg da spørr og ikke noe svar. Antar jeg jo han mener det han sier.  He he helt riktig potet :)