komme for tidlig?

Started by solstråla, October 07, 2014, 07:41:24 AM

Previous topic - Next topic

solstråla

Vi møttes gjennom på fest hos en venninne av meg. Prøvde seg denne kvelden, men det ble med at han fikk mitt nummer. En kveld vi var sammen ble det heftig rotings.:p ( ikke sex)  Han kom da tidlig og sa noe slik: pleier aldri å komme så tidlig altså. Så litt flau ut. Så sa jeg at det går fint, også lå vi å spoonet og koste før han måtte gå. Sa jeg noe feil for at han kom tidlig? 

Sendte flørtete sms dagen etterpå som gjaldt noe han visket i øret mitt før han dro. Fikk ikke svar.

FatBoy

"Sa jeg noe feil for at han kom tidlig? "

Nope, at en gutt kommer tidlig har ikkenoe med hva du sier å gjøre, med mindre du sier "Forestill deg at jeg er en Alpakka!" og han er into that kinda shit..

Neida, men seriøst, nei.
Å komme tidlig er et issue gutter har uavhengig av jenta, ikke se etter årsakssammenhenger der det ikke er noen! Dette er ikke på din kappe. Laken kanskje, men ikke kappe.
Det kan skje den beste (ja det skjer meg fra tid til annen) :P

Peace,
FB

solstråla

Tror nok jeg formulerte meg feil :p Tenkte ikke på sammenhengen at man sier noe for at gutten skal komme tidlig. Det vet jeg jo ikke har noe å gjøre med for at han skal komme før ha ha Heller hva jeg sa til han når han kom tidlig. Vet jo at dette selvfølgelig kan skje av og til.

FatBoy

Hehe.

Når det har skjedd meg så ble jeg hvertfall ganske flau selv, og tenkte at dama sikkert gapskrattet av meg senere sammen med alle venninnene sine. :D
Og jeg tenkte at det kom til å bli pinlig å se henne igjen.

Så det er nok lurt å være klar på at det går bra, både i ord og handling.
Men det virket det jo som du var, så vet ikke... Ballen(e) er liksom litt på hans banehalvdel nå..
Kommer vel mere an på om han klarer å komme over sin egen usikkerhet rundt det, og tro på at du ikke gapskratter i sakte film med venninnene dine. :D

<3
FatBwoiii

Love

Quote from: FatBoy on October 07, 2014, 16:54:05 PM
Hehe.

Når det har skjedd meg så ble jeg hvertfall ganske flau selv, og tenkte at dama sikkert gapskrattet av meg senere sammen med alle venninnene sine. :D
Og jeg tenkte at det kom til å bli pinlig å se henne igjen.

Så det er nok lurt å være klar på at det går bra, både i ord og handling.
Men det virket det jo som du var, så vet ikke... Ballen(e) er liksom litt på hans banehalvdel nå..
Kommer vel mere an på om han klarer å komme over sin egen usikkerhet rundt det, og tro på at du ikke gapskratter i sakte film med venninnene dine. :D

<3
FatBwoiii

Tror ikke jenter flest gapskratter av sånt med venninner faktisk, er nok heller som i solstrålas tilfelle at vi klandrer oss selv dersom noe blir feil... Så om gutten er redd for at han feiler så er begge like langt...
Men om man vil treffe hverandre igjen så er det viktig å signalisere dette med ord og handling, så vil vel det flaue slippe taket?
At noen blir overtent kan dessuten tas som et kompliment:)

solstråla

Quote from: Love on October 07, 2014, 21:25:55 PM
Quote from: FatBoy on October 07, 2014, 16:54:05 PM
Hehe.

Når det har skjedd meg så ble jeg hvertfall ganske flau selv, og tenkte at dama sikkert gapskrattet av meg senere sammen med alle venninnene sine. :D
Og jeg tenkte at det kom til å bli pinlig å se henne igjen.

Så det er nok lurt å være klar på at det går bra, både i ord og handling.
Men det virket det jo som du var, så vet ikke... Ballen(e) er liksom litt på hans banehalvdel nå..
Kommer vel mere an på om han klarer å komme over sin egen usikkerhet rundt det, og tro på at du ikke gapskratter i sakte film med venninnene dine. :D

<3
FatBwoiii

Tror ikke jenter flest gapskratter av sånt med venninner faktisk, er nok heller som i solstrålas tilfelle at vi klandrer oss selv dersom noe blir feil... Så om gutten er redd for at han feiler så er begge like langt...
Men om man vil treffe hverandre igjen så er det viktig å signalisere dette med ord og handling, så vil vel det flaue slippe taket?
At noen blir overtent kan dessuten tas som et kompliment:)

Det fleste gjør ikke sånt ;) hvertfall ikke når man har kommet opp i den alderen jeg er i. Virket som før han dro at han ønsket å møtes igjen. Får nå se til helgen, hvor vi nok skal på samme fest. ;) Overtenthet tar jeg som et kompliment ja.. he he..Noen gutter reagerer bare forskjellig når dette skjer etterpå.

VB

Jeg tror noe av det verste du kan gjøre er å være for sympatisk og for mye "det går bra", etc... etc...

Personlig er jeg fan av et råd jeg leste fra Dan Savage, han sa at det beste du kan gjøre er noe ala "det går bra, du har fortsatt fingre og en tunge". Med andre ord få han til å fokusere på deg og få fokus bort fra det som har skjedd.

Da er det også mulig at ereksjonen hans kommer tilbake igjen litt senere i stede for at dere ligger der å koser mens han føler seg ille over det som har skjedd og du lurer på om du har gjort noe galt. Og selv om den ikke kommer tilbake så vil det sannsynligvis gjøre dere begge mer fornøyd hvis han kan tilfredsstille deg selv om han kom for tidlig.

solstråla

Quote from: VB on October 09, 2014, 09:15:35 AM
Jeg tror noe av det verste du kan gjøre er å være for sympatisk og for mye "det går bra", etc... etc...

Personlig er jeg fan av et råd jeg leste fra Dan Savage, han sa at det beste du kan gjøre er noe ala "det går bra, du har fortsatt fingre og en tunge". Med andre ord få han til å fokusere på deg og få fokus bort fra det som har skjedd.

Da er det også mulig at ereksjonen hans kommer tilbake igjen litt senere i stede for at dere ligger der å koser mens han føler seg ille over det som har skjedd og du lurer på om du har gjort noe galt. Og selv om den ikke kommer tilbake så vil det sannsynligvis gjøre dere begge mer fornøyd hvis han kan tilfredsstille deg selv om han kom for tidlig.

Takk for tips VB :) Vi har møttes etter dette. Dette skjedde så sjeldent for han tydeligvis, og han ville bevise for meg at dette ikke var tilfelle. Sa igjen at det ikke gjorde noe og fikk fokuset på andre ting :).

Lego

Quote from: solstråla on October 07, 2014, 07:41:24 AM
En kveld vi var sammen ble det heftig rotings.:p ( ikke sex)  Han kom da tidlig og sa noe slik(...)

Kanskje litt OT, men hva legger du i "heftig roting". Jeg lurer litt på hvorfor han kom selv om dere ikke hadde sex...
- Lek med Lego

solstråla

Quote from: Lego on December 09, 2014, 10:30:54 AM
Quote from: solstråla on October 07, 2014, 07:41:24 AM
En kveld vi var sammen ble det heftig rotings.:p ( ikke sex)  Han kom da tidlig og sa noe slik(...)

Kanskje litt OT, men hva legger du i "heftig roting". Jeg lurer litt på hvorfor han kom selv om dere ikke hadde sex...

OT betyr??  Det jeg legger i det betyr mer enn kyssing. Bj foreksempel he he. Det er grunnen til at han kom.

solstråla

Off topic :p skjønte det nå

Lego

Quote from: solstråla on December 09, 2014, 20:44:35 PM
Det jeg legger i det betyr mer enn kyssing. Bj foreksempel he he. Det er grunnen til at han kom.

Ok. Da har vi ganske forskjellig definisjon på hva (heftig) roting er.  ;D
- Lek med Lego

solstråla

Fant ikke noe annet passende ord for det he he Hva er så din definisjon?

Lego

Quote from: solstråla on December 10, 2014, 13:59:51 PM
Fant ikke noe annet passende ord for det he he Hva er så din definisjon?

I min bok er roting ting som ikke innebærer direkte kontakt med kjønnsorganer. Når jeg hører roting, så tenker jeg tafsing...
Bj's (eller oralsex om du vil) går under sex, men er ikke "likestilt" med samleie.
- Lek med Lego

Rusty

Tja....

Mitt synspunkt på sex ved ONS er for gutter:

Se "two girl teaches sex" eller tilsvarende og øv hjemme. Tren på å  vite hvor opphisset du er og ta det rolig slik at du ikke kommer før du vil.

Drikk mindre slik at du har konsentrasjon og slipper å være bekymret for ereksjons problem.

Alltid bruk kondom! Også ved oralsex! Kondom fører til at man kan holde på lenger. Slappe av mer. Slippe å være nervøs for SOS og graviditet.

Jenter: Ikka ha sex uten kondom. Det er faktisk helt latterlig å ha ubeskyttet sex med en fyr du akkurat har møtt. Dersom man benytter kondom kan man slappe mye mer av, slippe dårlig samvittighet og ha et mye friere sexliv!