Snapchat date?!

Started by Jungeldyret, November 29, 2014, 01:20:54 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

nte jeg adda på snapchat -> telefon nr. Må nevne at hun ikke hadde telefon, men skaffet seg det 3 dager etter jeg spurte og sendte snap med at hun hadde fått men måtte ha nr mitt.
Spurte om kaffe, vi snakket også om film som ble til filmkveld via sms (få meldinger, god tone). Lurte på hvordan uken hennes så ut i forje uke, evt ta en kaffe. Hun nevnte at hun jobbet mye ,men sikkert kunne få til en kaffe.
Fant ut at jeg måtte dra på hytta på torsdag altså ble det litt sent og gikk ikke. Sendte melding med at vi kunne ta det neste uke, hun ønsker meg god helg på sms, jeg svarte ikke på denne.

Sendte melding mandag: Hei! Håper helgen din var bra. Lyst til å ta en kaffe onsdag eller torsdag? :) 
Har ikke fått noe svar enda, men fått 2 snapchats... Ene av en bikkja som endelig var hjemme og en selfie med at hun hadde vært på skøyter..
Dama er svensk selvom det ikke har noe med saken å gjøre.

Ideer til videre kontakt? Sms/snaps.. Gidder ikke mase, men utrolig søt jente, vi ahr hatt en god tone den lille kontakten vi har hatt sms/snap.

Johan

#1
Quote from: Jungeldyret on November 29, 2014, 01:20:54 AM
Ideer til videre kontakt? Sms/snaps.. Gidder ikke mase, men utrolig søt jente, vi ahr hatt en god tone den lille kontakten vi har hatt sms/snap.

Tror du hun synes det ble litt mye at du foreslo ny date med én gang? Siden hun var såpass opptatt forrige uke, kan det jo hende denne uka var enda verre. Du kan jo vurdere å sende henne en snap om en uke, eventuelt skrive noe uskyldig som f. eks. "Har du hatt en fin lørdag?" (en uke eller to senere).

Edit: Dette er jo noen dager siden. Hvordan har det gått?
INFJ