-

Started by Avocadojenta, November 29, 2014, 18:56:58 PM

Previous topic - Next topic

Avocadojenta

-
slett

solstråla

Det høres jo ut som det gikk bra:) Til neste date villet jeg anbefale deg å vente på å få melding fra han etter en date. Da får en vite litt om hans interesse.  Eller vente en dag og tenke litt på om du faktisk er interessert å date han videre.  En dag uten kontakt er lite:) Han kan selvfølgelig være interessert i å møtes videre. 

solstråla

Vent litt før du konkluderer at han ikke er interessert. Er han ikke det move to next:) jeg har lært etter gode tips herfra er å ta det med ro og ikke tenke for mye på det. Vet det ikke er så lett, men ting har snudd seg veldig for meg. Flere alternativer og lar guttene komme til meg og ta initiativ. Stresser ikke lengre med om det går 2  ell 3 dager uten kontakt.

Bozzern

Hvorfor ble det kleint at dere begynte å eskalere fysisk? :) Hvis du velger å tenke at noe er kleint, så vil det jo bli det  ;D.

Love

Tipset her inne (jentebloggen usminket, og lydfilen du kan kjøpe) er å gi gutter TID til å savne deg og kjenne på følelser. Er man utålmodig virker man bare desperat (og kan skremme bort en fyr)

piken

For min egen del så liker jeg å ha et par dager på å kjenne etter om jeg liker en person, la inntrykket synke litt inn liksom, før man avtaler tid og sted for neste date. Det han svarte på meldingen din gjør at jeg tror han er interessert (han kunne jo latt vær å svare eller bare skrevet "snakkes") og at du rett og slett bare må være tålmodig. Dere var jo enige om at dere gikk for fort fram med klinings, så da er det kanskje viktig å ikke fortsette med å stresse? Heller ha litt is i magen og se hva som skjer :)