Tinder, prat.

Started by Vestlending, December 10, 2014, 23:39:37 PM

Previous topic - Next topic

piken

Er ikke så lett å se hva som ligger i kortene fra den andres synspunkt, alltid. Men det jeg skrev var nå bare mitt synspunkt, kan jo hende hun tenker noe heeelt annet. Men uansett, hun sa jo faktisk ja til å møte deg, så er jo litt rart hvis hun ombestemmer seg bare fordi det tilfeldigvis er en liten juleferie i mellom spørsmålet og selve treffet :)

Vestlending

Takk for synspunktene mottas gjerne 😏 syns det var rart her og at hun plutselig stoppet og skrive, tenkte førts at det kunne være at jeg gav henne mobilnummeret, men da hadde hun nok gitt beskjed om at det kanskje var for tidligt.. har du noen tips som jente til hva en eventuelt kan skrive, uten at det virker for påtrengende?

Tenkte jeg kunne etter noen dager skrive noe sånt som "når passer det for deg og treffes" eller "interessert i og motes den og den datoen" (noe i den dur)...

Johan

#17
Quote from: Vestlending on December 18, 2014, 00:01:28 AM
"når passer det for deg og treffes"

Den tror jeg ble litt needy, høres ut som du er ledig når som helst. Ville heller prøvd "Hvordan ser uka di ut? La oss ta en kaffe!"

Quote from: Vestlending on December 18, 2014, 00:01:28 AM
"interessert i og motes den og den datoen"

Denne hørtes veldig formell ut. Er skikkelig pirkete her, men dette er viktig ;)  en variant kan være "Tenkte meg til byen på lørdag. Lyst å ta en kaffe?" evt. "Vi kan godt ta en kaffe på lørdag kl 17?"

Det er lett å drite seg ut på meldinger, har gjort det før! :P
INFJ

Vestlending

Problemet her er vi er på bydga og det er 45/55 min kjøring mellom oss så litt planlegging må til 😉 enten så må jeg kjøre
Til bygda hennes eller omvendt 😏 får ha litt is enda og se hva som skjer 😉 men svarer hun ikkje så finner eg på en melding som sikkert høres lur ut men som er helt på tryne 😜

Love

Ved å vente til hun tar kontakt viser du at du har høy verdi (nok å velge i), men ved å sende en ny melding viser du jo lavere verdi.
Ved å tørre å la det gå tid, kan hun føle spenning (hun blir usikker og føler hun bør skrive noe)
Uansett: Push deg selv til å vente til etter jul og "stå for det du har skrevet så langt", ellers er det lett å rote seg bort så tidlig i løpet:D
Chat med et par andre imens du venter;)

Vestlending

Takk for det love, er det nå jeg skal skryte på meg at jeg skal chate med de flust av damene jeg har og velge i 😝 (veldig ironisk) merkelig med det men får ikkje så mange opp på tinder er kanskje 2-3 stykk for dagen som jeg kan "like" eller "unlike".. rare saker 😁

piken

Enig med Love, det er ikke noe poeng i å stresse med å finne en bestemt dato når det er såpass lenge til treffet.

Ha litt is i magen, og vent. For alt du og vi vet så har du begynt å chatte med noen andre og mistet interessen for nevnte jente innen det har gått to uker ...

Det at hun eventuelt svarer deg nå og sier "Ja vi treffes 6. januar" gjør ikke daten noe mer bankers, sjansen for at hun vil avlyse vil alltid være der. Spør deg selv hvorfor det er så viktig å vite dette for så å heller finne en måte å gjøre ventetiden mindre uutholdelig. Hun sa jo ja, for pokker, ikke ødelegg det ja'et med å mase.


Johan

Quote from: Vestlending on December 18, 2014, 16:39:38 PM
Takk for det love, er det nå jeg skal skryte på meg at jeg skal chate med de flust av damene jeg har og velge i 😝 (veldig ironisk) merkelig med det men får ikkje så mange opp på tinder er kanskje 2-3 stykk for dagen som jeg kan "like" eller "unlike".. rare saker 😁

Er det mulig for deg å utvide antall kilometer du ønsker å matche med på tinder?
INFJ

Vestlending

Jepp, har den på 75 km nå  ;) vurdert og ta den opp til 100 men føler samtidig det blir littt vell langt for tinder 😇 men er fult mulig...

Johan

Quote from: Vestlending on December 18, 2014, 18:19:00 PM
Jepp, har den på 75 km nå  ;) vurdert og ta den opp til 100 men føler samtidig det blir littt vell langt for tinder 😇 men er fult mulig...

Så problemet er at det ikke er nok jenter på tinder generelt i ditt område?

Hvordan er mulighetene til å møte jenter utenom tinder? F. eks. caféer, studieplasser ol.?
INFJ

Vestlending

Jepp, er ikkje nok jenter på tinder i mitt område 😉 ingen pub/diskotek barre en kaffebar som har ølservering for studenter hver torsdag 😏 må kjøre til storbyen eller, til nabobygda som har litt mer liv 😁 (så er der jeg pleier og gå ut)

dagligvare

For meg virker det som om du har vært altfor passiv og tilbakeholden.

Du er visst veldig opptatt av å ikke pushe og virke for ivrig. Men i stedet virker du passiv og sjenert/uerfaren, og det er som regel verre. Du legger alt i hendene på jenta. Du sender henne ditt nummer og ber henne ta kontakt hvis hun vil. Du spør om hun kan tenke seg å treffes en eller annen dag. Alt er bare veldig vagt og legger alt ansvaret på henne.

Du må tørre å spørre på en skikkelig og konkret måte. f.eks "Hei, skal vi ta en kaffe på torsdag eller fredag?" i stedet for "hei, har du lyst til å finne på noe en eller annen dag?"

Det er ikke nødvendigvis dumt å sende nummeret ditt, men da må du be henne sende en sms med en gang. F.eks. "hei, her er nummeret mitt. Send meg en liten hilsen da :)" I stedet for "her er nummeret mitt i tilfelle du føler for å sende meg en melding en eller annen gang i fremtiden."