Hva vil hun? Hjelp meg

Started by svensk1, August 24, 2017, 12:14:00 PM

Previous topic - Next topic

svensk1

Var sammen med en dame i ca 8 mnd før det tok slutt for 1 mnd siden ca. Forholdet har vært veldig bra synes jeg og hun har elsket meg og sagt hun er forelska hele tiden. Men så for ca 2 mnd siden begynte hun i ny jobb og etter det begynte hun å bli mer flake og kald mote meg.. Hun kunne ikke møtes like ofte og var nesten alltid opptatt. Hun var alltid sent ute når vi skulle møtes og gav alltid beskjed alt for sent at vi ikke kunne møtes osv. Når f eks vi hadde planert noe på kvelden så var jeg nesten sikker på at hun skulle avlyse, og dette er ikke kun for jobb uten også for å være med venner etc. Jeg begynte å sette ? ved hennes atferd og blev dessverre ofte sur når dette skjedde gang etter gang. Hun mente hun hadde trukket seg tilbake fordi jeg ofte blev sur når hun ikke kunne holde avtaler... Jeg synes ikke dette er galt fra meg? Uansett så klarte jeg det ikke lenger etter neste 4-5 uker slik og så gjorde jeg slutt... men det går ikke en minutt uten at jeg angrer hva jeg gjort og jeg vil bare ha tilbake hun. Jeg har spurt om hun vil møtes og da sier hun at hun veldig gjerne vil det, men så når dagen kommer så sier hun at hun ikke har tid eller noe annet, uten å gi meg et nytt dato. Jeg sa, greit men da kanskje vi skal glemme dette da - da ringer hun opp og spør hvorfor og at vi kan møtes osv, og at hun skal gi beskjed når hun kan møtes. Nå har det gått 5 dager og jeg har ikke hørt noe.... kan ikke slutte tenke på hun og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Føler det er opp till hun å ta kontakt?

Dorian Gray

Move on, hun har sikkert funnet en ny kar på jobben eller respekterer tydeligvis ikke deg lenger. NEXT!

Viktig å ha personlige grenser, når hun begynner å drite i deg på den måten er det greit å si ifra en gang, om det fortsetter er det bare å kutte henne ut.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Love

Du sier ikke så mye om hvordan dere kommuniserer og din intensjon (hva du vil). Har dere snakket om hva dere vil med forholdet eller er det bare forelskelse og en forventning om at man skal sees? Dersom den ene investerer mye mer enn den andre så er det lett at den blir sur så klart. Samtidig er det vanskelig å være tydelig nok hvis man selv ikke vet hva man vil, og så lar man det gå for langt.
Jeg har skjønt at dersom man VIL ha et forhold så må man snakke om det (framtiden osv) ikke bare ta det som det kommer. Da vil det komme fram hva slags forventninger begge har (og om den ene er mer interessert enn den andre).
Og helst snakke før man rekker å bli sur....
Har selv lett for å "vente og se" og så er det liksom alt for sent å si fra (eller den andre begynner å utnytte at man er "svak"/"snill") Folk som er "high maintenance" har faktisk lettere for å skaffe seg et forhold, de sier hva de forventer med en gang;)