Møtes i Bergen?

Started by Sharpie, January 14, 2015, 19:10:59 PM

Previous topic - Next topic

Sharpie

Tenkte det hadde vært gøy å møtes!
Noen i Bergens område her, som vil treffes i byn? :)

Sharpie

Ingen fra Bergen på forumet her?  ???

Lahoya

Veit ikke :)

Er det mange Latinas i Bergen??? .  Bare hørt noe rykter :)))

Sharpie

Har ikke sett at det er så mange selv, kanskje jeg går ut på feile plasser  :P Men hørt det samme rykte.

Lahoya

Har ikke fått vært oppi Bergen enda, ...chatta med mange latinas og Bergen-jenter derfra. Må uten tvil ta turen opp en dag :D

Extacytripper


Poseidon

Kan gjerne møtes, er ute etter folk å drive daygame med. Men setter alltid pris på å treffe nye hyggelige personer
Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.

The Stig

Skulle gjerne vært med deg. Jeg er født og oppvokst i Bergen, men bor for tiden i Kristiansand...så håper jo også jeg klarer å finne et noenlunde aktivt miljø her jeg er..kanskje vi treffes neste gang jeg drar hjem for å hilse på familien.
bye bye comfort zone.Just die already.

The Stig

Hey , er dere med på litt Game i Bergen helgen 13-15 August.  Jeg kommer en tur hjemom og har lyst å praktisere litt, både daygame og nightgame. Kanskje ut torsdag og lørdag eller noe ?
bye bye comfort zone.Just die already.

Ananas

Jeg bor fortsatt i Bergen yall! Bare å hit me up på dm :)

The Stig

Quote from: Ananas on August 15, 2015, 20:31:44 PM
Jeg bor fortsatt i Bergen yall! Bare å hit me up på dm :)

Du skulle vært med ut med meg,Sharpie og Polynesian den helgen.Var veldig moro,og hadde vært gøy å hatt en wingwoman, ville sikkert blitt en helt annen dynamikk!
bye bye comfort zone.Just die already.

Ananas

Ja, jeg beklager det der. Men er med ut en annen gang. :) Jeg har fått møtt Sharpie etter den helgen, hadde sikkert vært like kjekt å møte dere andre også. :)

The Stig

Quote from: Ananas on October 05, 2015, 21:05:46 PM
Ja, jeg beklager det der. Men er med ut en annen gang. :) Jeg har fått møtt Sharpie etter den helgen, hadde sikkert vært like kjekt å møte dere andre også. :)

Yes, det er kult, vi må gå ut litt i romjulen, da er jeg hjemme en tur :)
bye bye comfort zone.Just die already.

The Stig

Noen som blir med ut i Bergen 2.juledag ?  Sharpie? Polynesian? Ananas? 
Vi hadde det jo ganske moro sist gang :)  Vaskeriet er digg.
bye bye comfort zone.Just die already.

banditten

Halla!

Noen som er aktive i bergen?

Gira på å ha flere å dra ut med. Har erfaring, vært på bootcamps osv, leter ikke etter noen som skal lære meg opp:)