Hvordan få frem god energi på bilder?

Started by snakes, March 01, 2015, 20:03:11 PM

Previous topic - Next topic

snakes

Utseendet mitt er helt okay, men faen så lite fotogen jeg er! Det må være et eller annet med energien jeg utstråler, og som jeg ikke klarer å sette fingen på. Jeg har ikke et stygt smil, men heller ikke et fint. Litt babyface, men det er ikke så gale at folk påpeker det. Tror bare mitt generelle ansiktsuttrykk ikke er særlig alfa og at jeg taper mye på det... Jeg får derimot veldig mange komplimenter for øynene mine, men klarer ikke å smile med dem. Jeg merker dog at jenter reagerer positivt når jeg oppnår øyekontakt. Når jeg poserer foran speilet blir det enten for tilgjort eller for monotont og kjedelig. Hehe, jeg har det liksom ikke i meg!

På tinder får jeg mye dårlige respons enn jeg "fortjener". Det kommer inn noen 5'ere og 6'ere i blant bare. På hot or not fikk jeg 5.5 i rating på bildene mine, som ikke er døden, men som jeg langt i fra er fornøyd med. Burde da klart å øke den til et sted mellom 6 og 7.

Hvordan i svarte kan jeg gå systematisk til verks for å ordne noen bra bilder som jeg kan bruke på datingapper eller dating-sider? Altså litt andre tips enn "prøv deg frem". Alt av tips kan være relevant, det være seg ansiktsøvelser for å trene opp ansiktet til å se mer røft ut, å tenke på noe hysterisk morsomt i det jeg tar bilder eller hva det måtte være.

Love

Få en annen til å ta bildene og la noen jenter vurdere dem er generelle tips...
For å se tøffere ut kan du lage deg en "rolle", imitere en skuespiller eller kjendis f.eks
Typisk klassisk bad boy som James Dean er blitt imitert av andre, blant annet Justin Bieber og er lett å finne bilder av.
Så skal man visst som gutt ikke se rett inn i kamera...