Hva slags profilbilder på Tinder liker damene b(m)est?

Started by Josep_, April 10, 2015, 12:51:39 PM

Previous topic - Next topic

Josep_

Hei, har grubla på hva jeg slags bilde jeg skal bruke som profilbilde... Det er ikke veldig lett å vite hva damene egentlig ser etter. Jeg spurte 3-4 venninner og bruke profilbildet flesteparten syntes var best (som var bar overkropp... leste at man ikke bør bruke det...)

Men jeg tror jeg må skifte uansett, har bare hatt en match på 300 hittil...


The Stig

Jeg synes denne artikkelen var veldig interessant: http://www.tinderseduction.com/best-tinder-pictures-for-more-profile-matches/

De som laget den har gått inn, og sett hva som kjennetegnet de mest populære mannlige profilene i USA, altså topp 1%.
Der er det jo litt om det de underviser i "perfekt profil" - høy kvalitet på bildene (speilrefleks) , ikke se rett i kamera, ikke smil etc.  Det jeg synes var interessant i den artikkelen er at flere av de mest populære profilene hadde toppløs bilde som hovedbilde.  Dette var selvsagt menn med fine kropper; sixpack etc. 
Det jeg er nyskjerrig på er om det ville funket i Norge. I USA så er det jo sånn; "if you got it-flaunt it!" , mens i Norge er det mye jantelov; "hvem er det du tror du er som skal vise frem den sexy overkroppen din slik?".

Lurer på hva jentene tenker om dette, er det slik at toppløs profil blir feil, selv om det er en hot mann ? 
bye bye comfort zone.Just die already.

Anugita

[quote author=The Stig link=topic=5451.msg57202#msg57202 date=1466963231

Lurer på hva jentene tenker om dette, er det slik at toppløs profil blir feil, selv om det er en hot mann ? 

[/quote]

Jeg tenker som så at om det er ett naturlig sted å ha bar overkropp (stranda) så kjør på.. Står du å flexer muskler foran speilet, blir det feil...

Greeneyed

Jeg tror det kommer litt an på hva du er ute etter. Da jeg hadde tinder, syntes jeg fort de som hadde bar overkropp og masse muskler så ut som de ville ha noe ganske ..overfladisk. Ikke for dét, jeg var åpen for overfladiske forhold, men de bildene tiltalte meg ikke noe særlig. Det virker litt sånn "jeg er kjekk" (og altfor klar over det selv). Jeg tror det er bedre å ha med et bilde av deg i bar overkropp (på stranda, mens du jobber med noe ute i sola, mens du spiller sandvolleyball etc.) i profilen, men ikke som hovedbilde. Du trenger heller ikke å være supertrent. Men så kan ikke jeg snakke for andre heller, jeg skjønner ikke hva som er feil med å se inn i kameraet, jeg da, så lenge det ikke blir et sånt intenst blikk som nistirrer inn i kameraet.

The Stig

Quote from: Greeneyed on July 13, 2016, 13:21:58 PM
Jeg tror det kommer litt an på hva du er ute etter. Da jeg hadde tinder, syntes jeg fort de som hadde bar overkropp og masse muskler så ut som de ville ha noe ganske ..overfladisk. Ikke for dét, jeg var åpen for overfladiske forhold, men de bildene tiltalte meg ikke noe særlig. Det virker litt sånn "jeg er kjekk" (og altfor klar over det selv). Jeg tror det er bedre å ha med et bilde av deg i bar overkropp (på stranda, mens du jobber med noe ute i sola, mens du spiller sandvolleyball etc.) i profilen, men ikke som hovedbilde. Du trenger heller ikke å være supertrent. Men så kan ikke jeg snakke for andre heller, jeg skjønner ikke hva som er feil med å se inn i kameraet, jeg da, så lenge det ikke blir et sånt intenst blikk som nistirrer inn i kameraet.

Jeg har eksperimentert litt med Tinder siste ukene. Laget meg en profil som jente(veldig deilig jente sådann), Da fikk jeg sett alle gutteprofilene. Utrolig mye dårlig. Uklare bilder, tatt langt ifra, vanskelig å se ansiktet, og mye sånn "se hvor aktiv og flink jeg er". Det var også noen profiler som var helt håpløse; generelt gutter med mobil foran speilet på treningsenteret, og close up av en semi-okeish six pack.

Meldingene jeg fikk var 95%  "Hei +smilefjes(og alle brukte samme smilefjeset)". Jeg gikk inn i rollen som typisk sånn pen,ganske bitchy jente med veldig korte svar uten å vise mye interesse. Veldig få av dem gadd å fortsette samtalen så lenge, noe som er bra,viser at vi gutta ikke finner oss i hva som helst selv om dama er nydelig. Det var noen dog som holdt ut, blandt annet en som ville møte meg tross at jeg sa at jeg var hengiven Jehovas vitner, og at først date ville bli i kirken sammen med foreldrene mine,og at vi skulle gå og forkynne evangeliet i gågaten i 3-4 timer etter kirketid.
bye bye comfort zone.Just die already.