Hvordan bruke Tinder på en effektiv måte

Started by Josep_, April 11, 2015, 21:56:19 PM

Previous topic - Next topic

piken

Det er vanskelig å si om matchene du har fått er pga bildet eller andre ting - det kan være så uendelig mange variabler som kan spille inn. Er ikke så godt å si om et enkeltbilde gir feil signaler, det er et helt ok bilde, etter mine preferanser har du andre liggende som er bedre (ref gjennomgangen). Men jeg tror også sammensetningen/variasjonen i bildene kan spille inn - har man f.eks 5 bilder av at man er ute på tur så ser man ut som en tur-fyr i motsetning til en blanding mellom strand, fest, tur.

Heller ikke lett å se på profilen til noen hva de er ute etter. Det er lett å si at man er ute etter forhold, men det er vanskelig å si mellom linjene at "jeg er bare ute etter gøy". Tenker her at hvordan du oppfører deg er lettere å justere da.  Det viktigste er jo tross alt at hvis du ikke er interessert i forhold, så ikke oppfør deg som om du er det. Selv om disse damene muligens er ute etter noe mer seriøst så betyr jo ikke det at ikke de kan ha det litt moro på veien dit ;-) Så lenge du ikke lover noe du ikke kan holde så ser jeg ingen grunn til å ikke flørte med disse damene også.

Har ingen forslag til "hvilke bilder gir signaler om at man er bare ute etter moro". Det mest åpenbare er bildene av kun overkroppen uten ansikt - men det blir FOR åpenbart til at jeg gidder å sveipe ja på noen av de. I tillegg ekskluderer du da de kvinnene som er ute etter forhold, men kunne hatt det moro på veien dit.

fri90

Hva du er ute etter trenger ikke å kommuniseres via bildene. are fokuser på å ha bra bilder. For mye tekst er heller ikke nødvendig på tinder. Det er overfladisk sånn sett. Ha kun en normal samtale med dem og avtal og møtes, så kan du prøve å få dem med hjem på første date. Vis de spør om hva du ser etter kan du svare at du tar det som det kommer. Da vil de fleste jenter ofte skjønne at du ikke stresser med noe forhold.

Love

Tips er å ha litt geografisk avstand, nok til at en helgetur er naturlig, men ikke daglig kontakt.
Flørt, men ikke snakk for mye om framtid osv. Ta et treff av gangen, ikke legg planer. Vær positiv og hold samtaler lette uten å love noe.
La dama Chase deg litt, hold igjen når hun virker keen, og vær litt mystisk og utilgjengelig i perioder

Josep_