Meninger om vest

Started by klikknes, April 29, 2015, 16:42:29 PM

Previous topic - Next topic

klikknes

Hei!
Ønsker litt feedback på hva folk mener om vest ute på byen? Yay or nay?
Tenkte å ha på meg sort bukse, hvit t-skjorte og sort/grå  partyvest (vesten er uten noe spesielle detaljer, ser helt plain ut)

Sko: converse

Høres det okei ut, eller er vest helt 2000-and-late? :)

Kjetil GV

#1
Sorry, litt offtopic men : https://www.youtube.com/watch?v=qOGLC7ArWuw
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

klikknes

Måka: tøff link. Regner med du ikke er noe særlig fan? Gjelder det uansett hvordan man ser ut med vest? Noe spesielt med det du ikke liker? :)

Kjetil GV

#3
Har ikke peil på mote.

Kan godt henne vanlig vest er kult, men syntes bare den sangen er gøy  ;D

Og skinnvest alà trønderharry er vel lenge siden var kult, hvis ikke kanskje det har blitt kult og regnes som hipster mote?!?

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

klikknes

 Artig vorsemusikk, den blir nok med i lista nå til fredag for litt stemning:)

Altså, jeg spør fordi jeg vet ærlig talt ikke om vest er noe særlig generelt, eller om vesten min er ultrakul (jeg liker den jo). Skulle gjerne gitt bilder med, men som jeg har sagt i en annen tråd så får jeg en feilmelding. Jeg brukte den med hell da jeg bodde i Tromsø for noen år siden, men om det gjelder antrekket generelt eller at jeg selv syns jeg så kul ut kan jo diskuteres :)

Kan noen om så gi noen kule bilder av ulike vester dere syns KAN fungere i festsammenheng? Det hadde jeg satt pris på!

Kjetil GV

Jeg svarte deg forøvrig i den andre tråden.

Men feks åpne bildet ditt i paint/photoshop og fjern ansiktet om du ikke vil vise det.

last opp på bildr.no, og legg linken inn på forumet.

Hvis du feks trykker på "sett inn sitat" knappen i min forrige post, kan du også se hvordan koden ser ut for å legge inn
det bildet jeg la ut av harry skinnvest...
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

ash

Er ganske dårlig på mote selv, men jeg tenkte umiddelbart på Mclovin når jeg leste vest. https://www.youtube.com/watch?v=hfcaW3CClcw

piken

Jeg synes vest er fint som erstatning for blazer/dressjakke. Funker både til penere antrekk og kan være kult til en mer rocka stil. aner ikke hva du mener med "partyvest" dog, men pass på at den sitter fint og er relativt nøytral. Ser for meg at det kan være kult med en vest man kan ha åpen for en litt mer relaxed og rocka stil, lukket blir for mer pent/uptight/nerdy alt etter settingen og hva du har til.

Legg gjerne ut bilde av deg selv med hele antrekket så blir det lettere å vurdere  - fort å "trå feil" med alternative plagg.

klikknes

haha Mclovin er barsk :)

Prøver å legge til et bilde her nå; Hvit t-skjorte og sort/grå vest, sort bukse, og hvit/brun hund (er ennå usikker på om jeg tar med bikkja for litt cutiepoints)


klikknes

Hvis det trengs at jeg poser på en annen måte for å vise passform etc. bedre, så si fra :)

klikknes

Okai, gjenåpner tråden her litt, da jeg ser bildet mitt endelig er oppe og går (jeg har hvertfall ikke sett at bildet mitt ble vist før nå)

Hva syns dere om vesten på bildet, og sammensetninga, dersom dere syns bildekvaliteten er bra nok? Er en stund siden jeg skrev dette innlegget, men problemstillinga er fortsatt der - input, please? Helt på jordet, brenn og kast den, eller Ok+ish?