Hensiktsmessig å re-engage sukker-meldinger etter at man har foreslått treff

Started by Mingler, September 06, 2015, 23:58:29 PM

Previous topic - Next topic

Mingler

Snakket med en dame som var veldig ivrig og skrev mye i meldingene sine og virket veldig kul. Hun svarte ofte ganske raskt etter at jeg hadde sendt en melding, mens jeg av ulike grunner brukte lenger tid på mine svar. På grunn av at det generelle inntrykket jeg fikk var såpass positivt, foreslo jeg kaffe eller øl senere i uka i niende melding etter ca. 4 dager, er klar over at dette kan være litt raskt men følte det var innafor i dette tilfellet. Siden hun ikke har svart på siste meldingen kan det jo hende hun fikk kalde føtter allikevel. Er det noe vits å re-engage samtalen etter typ 3-4 dager siden kjemien var såpass god og se om komforten er mer på plass eller er det på en måte tapt når man først har foreslått date, i forhold til spenning og sånn?

The Stig

Quote from: Mingler on September 06, 2015, 23:58:29 PM
Snakket med en dame som var veldig ivrig og skrev mye i meldingene sine og virket veldig kul. Hun svarte ofte ganske raskt etter at jeg hadde sendt en melding, mens jeg av ulike grunner brukte lenger tid på mine svar. På grunn av at det generelle inntrykket jeg fikk var såpass positivt, foreslo jeg kaffe eller øl senere i uka i niende melding etter ca. 4 dager, er klar over at dette kan være litt raskt men følte det var innafor i dette tilfellet. Siden hun ikke har svart på siste meldingen kan det jo hende hun fikk kalde føtter allikevel. Er det noe vits å re-engage samtalen etter typ 3-4 dager siden kjemien var såpass god og se om komforten er mer på plass eller er det på en måte tapt når man først har foreslått date, i forhold til spenning og sånn?

Det var ikke raskt å be om date etter 4 dager og masse chatting...det at hun ikke svarer er ikke at du har gjort noe galt det er bare at hun er sånn typisk chatte-jente som sikkert ikke har som annen intensjon enn å chatte med gutter og få dem til å be henne ut slik at hun kan få bekreftet at hun er ettertraktet for både utseende og personlighet, men uten å ønske å ta det videre. Jeg har chattet med flere slike,ganske irriterende.
Men tusen ganger mer irriterende er de som svarer og sier " date?  Ja det hadde vært helt supert, jeg har kjempelyst å treffe deg!" . OGså inviterer du dem ut gang på gang på gang,og alltid nye unnskyldingenr,helt til du forstår at de aldri hadde noen intensjon om å gå ut med deg. Hvorfor de sier de vil det når de ikke vil, er nok en del av det enigmaet som er en jente-hjerne.
Uansett så har hun allerede kuttet deg av, så du har absolutt null å tape på å fortsette å sende meldinger og håpe at du får et svar etterhvert. Legg inn litt humor, kanskje det får henne til å åpne seg opp litt..
bye bye comfort zone.Just die already.