Noen som har testet Bumble?

Started by Sharpie, September 25, 2015, 16:36:00 PM

Previous topic - Next topic

Sharpie

Vel konseptet er akkurat det samme som Tinder, men ved en liten vri:
Etter dere har matchet er det damene som må ta første steget, og dersom hun ikke tar kontakt innen 24 timer, så forsvinner forbindelsen.
http://bumble.com/nb/about

The Stig

Quote from: Sharpie on September 25, 2015, 16:36:00 PM
Vel konseptet er akkurat det samme som Tinder, men ved en liten vri:
Etter dere har matchet er det damene som må ta første steget, og dersom hun ikke tar kontakt innen 24 timer, så forsvinner forbindelsen.
http://bumble.com/nb/about

Interesting...må jo prøves...men Tinder er fremdeles kongen. Holder på med Blendr og hot-or-not i tillegg, men flake raten der er tilnærmet 100%....selv fra jenter som "ønsker" å chatte. Det står liksom sånn "Linda ønsker å chatte" , så prøver du å chatte,bare normal chat så er det null respons. På Tinder er det ihvertfall 70-80% respons på chat fra matchene.
bye bye comfort zone.Just die already.

piken

Ikke prøvd eller hørt om appen, men er skeptisk til konseptet av at kun jentene må skrive innen 24 t.

Burde det ikke vært at en av partene må ta kontakt innen 24 timer? Det tvinger jo jentene til å sjekke appen minst en gang i døgnet hvis det er kun de som skal svare. For det hele kommer jo an på hvem som sveiper på hvem først. Hender jo jeg ikke har vært på Tinder på en uke og har fått matcher i mellomtiden . Når man først er på en dating-app og kanskje er restriksiv på hvem man liker så er det jo kjipt å gå glipp av matcher fordi man ikke sjekker 24/7 ...

Jaja, er nå fornøyd med Tinder jeg :) (Og det ER faktisk ikke alle gutter som skriver hei med en gang heller, eller svarer når man skriver til dem .. )

MaleOslo

Quote from: Sharpie on September 25, 2015, 16:36:00 PM
Etter dere har matchet er det damene som må ta første steget, og dersom hun ikke tar kontakt innen 24 timer, så forsvinner forbindelsen.
http://bumble.com/nb/about

Med andre ord akkurat det samme som tinder ;D

Josep_

#4
Quote from: piken on September 27, 2015, 23:36:56 PM
Ikke prøvd eller hørt om appen, men er skeptisk til konseptet av at kun jentene må skrive innen 24 t.

Burde det ikke vært at en av partene må ta kontakt innen 24 timer? Det tvinger jo jentene til å sjekke appen minst en gang i døgnet hvis det er kun de som skal svare. For det hele kommer jo an på hvem som sveiper på hvem først. Hender jo jeg ikke har vært på Tinder på en uke og har fått matcher i mellomtiden . Når man først er på en dating-app og kanskje er restriksiv på hvem man liker så er det jo kjipt å gå glipp av matcher fordi man ikke sjekker 24/7 ...

Jaja, er nå fornøyd med Tinder jeg :) (Og det ER faktisk ikke alle gutter som skriver hei med en gang heller, eller svarer når man skriver til dem .. )

Jeg er ganske så lite fornøyd med tinder. Prøvde sukker, og der er det mye lettere å komme i kontakt med damer! Og det med damer som passer meg. Så det lønte seg å betale for et abonnement der.

Edit:
Bumble ser ut til å ikke være utgitt for android?