Guide for samkvem mellom 3 voksne mennesker som alternativt er glade i hverandre

Started by FatBoy, September 28, 2015, 22:59:31 PM

Previous topic - Next topic

FatBoy

Yoyo!

Har ikke postet her på evigheter, men tenkte å dele litt.
Det siste året har jeg hatt en Main Girl, som jeg har hatt en åpen greie med, vi har hatt sex med andre begge to men mest med hverandre.
Vi har gått ut en del sammen for å ordne trekanter med andre jenter, vi hadde trekant med, tror det var 8 forskjellige jenter sammen, før vi brøt opp for nesten to måneder siden.

I starten famlet vi litt i blinde, men etterhvert fant vi ut at noe er mer effektivt enn annet, så jeg vil dele litt erfaringer her.
Dette forutsetter at du hvertfall har basicen på stell.
Mitt utgangspunkt var at jeg allerede hadde ei jente som ville ha trekant, denne guiden tar altså ikke for seg alle mulige varianter, kun hvordan man skal ordne trekanter sammen med ei man hooker opp med allerede. Så fiks ei som er med på det først, så venter jeg her så lenge jeg, før vi fortsetter....... :)


Så:


Steg 1: Finn en jente som er åpen for å ha trekant, til å være den du går ut og sjekker opp nye jenter med.
Hun må være åpen, over gjennomsnittet glad i sex, og ikke prippen på området, ikke være sjalu, hun bør kanskje til og med tenne på at du har sex med andre.
Spør de du hooker opp med om de liker jenter/har kyssa jenter/ hatt sex med jenter.
I begynnelsen kan det virke litt "feil", om man ikke er vant til det, så man kanskje unngår å spørre.
Spør selvom du frykter at det kan ødelegge alt.
Vinkle det som noe gøy/spennende, og ikke bli for pushy.
Det bør etableres tidlig før dynamikken dere imellom blir definert og ikke kan forandres.

Steg 2: På byen sammen, ute på jakt:
Vi prøvde mye i begynnelsen, at main girl tok kontakt og introduserte meg osv, eller f eks at vi tok kontakt sammen osv.
Følgende er det mest effektive i mine øyne:

a) -DU bør være den som initierer kontakt med den jenta dere ser dere ut.
Gå bort ALENE og kjør ditt "kjente og kjære game", gjerne kyss henne, om så bare på kinnet. Altså etabler at det er dere to, det er mann-til-kvinne-kommunikasjon, hun skjønner at du vil ha henne. New Girl må "hooke", før du er klar for å introdusere main girl.

(sidenote, vi prøvde å approache sammen en del, det er lite effektivt fordi at da lurer jenta/ settet på hvem dere er for hverandre. For oss så virket det som om jeg prøvde å sjekke opp damer med en dame som likte meg på slep, noe som forøvrig stemte, men de nye ble usikre på om det var greit for Main Girl osv.  Eller det kan bli for mye å ta innover seg, altså såpass utenfor normen å bli forsøkt sjekket opp av et "par" at New Girl automatisk rejecter.)

b) -introdusér Main Girl og New Girl for hverandre.
Om main girl "tilfeldigvis" (les, kalkulert og planlagt) går forbi eller om du og hun nye finner henne sammen, aktivt eller tilfeldig.
"Hei (Main Girl) du må hilse på (New Girl)", og Main Girl bør være litt entusiastisk, i det minste bidra til å holde flyten i samtalen.
Generelt hold ditt og main girls forhold vagt, med mindre New Girl spør flere ganger, eller om hun er i kategorien "åpen og nysgjerrig" og du bedømmer at hun klarer å håndtere sannheten. (mer om det senere)

Vær fysisk med begge i løpet av tiden dere er sammen. I min erfaring så er det lurt å gi mest oppmerksomhet til den nye jenta, og litt mindre, i forhold, til Main Girl.
F eks at du holder rundt New Girl, og så gjør det samme med Main Girl, bare litt mindre.
Eller at du kysser New Girl, og så holder rundt Main Girl etterpå.
Eller på dansegulvet at du grinder og danser "sexual" med New Girl, og så med Main Girl.
Bottom line er, du du 60-70 % oppmerksomhet til New Girl, 30-40% til Main Girl. (som selvsagt burde være inneforstått med at dette er noe som må gjøres, uten at det reflekterer hvor mye du liker henne i forhold til New Girl.)
Dette gjøres for at, for New Girl, er det nødvendig å se at fysisk kontakt ikke er en big deal, dette er ikke unormalt for dere.
Selvsagt er det viktig for New Girl å se at du også flørter med Main Girl, sånn at det begynner å demre for henne hvilken retning dette evt kan ta,
men,
det som er aller viktigst, er at New Girl ser at Main Girl er med på, og liker, at du legger an på New Girl. Så lenge hun bekymrer seg for om dette er ok, så kommer ingenting til å skje.

Tenk at, New Girl kjenner deg ikke. Om hun liker deg så vil hun akseptere den du presenterer deg som, som "åja, I guess at han fyren her bare er veldig komfortabel med kroppskontakt med flere jenter og det er ingen big deal."
Altså, hun skal i en eller annen form tenke "Åja, han fyren her er visst slik og sånn. Ja ok"

c) -forlat Main Girl og New Girl et øyeblikk for å la dem bonde og bli kjent, bare de to.
Så lenge Main Girl er imøtekommende og New Girl er cool, går dette av seg selv. Bare gå fra dem, si du må prate med noen i 5 min, whatever. Dette kan gjøres med en gang dere har etablert 65% - 35%, og du ser at New Girl er hooked på dere begge, eller i det minste nysgjerrig, eller ikke ejecter, men det er heller ingen hast ved dette punktet. Bare se etter en naturlig luke.
Jeg er egentlig ikke sikker på om det er helt nødvendig, men det har vært en ingrediens i så og si alle gangene vi har funnet noen, så jeg tror det hjelper. Fint at de blir komfortable med hverandre og at de også har en connection seg i mellom uavhengig av deg (som igjen styrker båndene alle dere i mellom), og fint at du viser at du ikke trenger dette.
Verdt å notere seg også at den mest heavy formen for (klubbvenlig*) fysisk eskalering godt kan vente til etter du er tilbake etter å ha latt Main og New bonde litt.
(*spar Pull Your Cock Out til senere..)

d) - returnér.. Fortsett som før. Vær icey, stol på at det går bra (og gi f hvis det ikke går bra!)
Det er dere nå. Skap en boble. Ikke vær redd for å spandere en runde øl/drinker på dem. Nå er ikke tiden til å bevise for deg selv at du "er en attraktiv mann som jenter også kan og fææn meg bør betale for", nå er tiden for at alt bare skal gå smooth uten noen hindringer og vibebreakers).
Særlig hvis new girl ikke er så full/varm i trøya enda kan det hjelpe å loosen her up, og, plausible deniability, hun kan liksom skylde på alkoholen om hun gjør noe out of character.

e) -Bekreft!
Gi komplimenter til New Girl via Main Girl, som "Hei (Main Girl), ikke sant hun her er kul/ søt/ sexy/ whatever?" mix med fysisk kontakt.

f) -Sørg for å ha en unnskyldning for å dra til pull location.
Unnskyldningen kan være tynn, men bør være uskyldig og ta hensyn til "plausible deniability". (At hun kan fortelle seg selv at hun ikke visste hva som lå i kortene)
"Det er litt jalla musikk her, vil du bli med til Main Girl og ta en øl der istedet?"
Det kan være en idé å plante frøet om å dra til pull location en liten stund før det er på tide å gå.

g) dra litt før stengetid. Vær smidig og diskrét, hun vil ikke nødvendigvis bli sett av alle mens hun drar med to stykker. Ofte når det ligger i kortene at "nå skjer det" så vil hun være klar og ha lyst til å dra asap, bare balansér det med å ikke stresse eller pushe for hardt. Unnskyldningen er fremdeles gull her, da kan hun trygt bli med kl ett om det så skal være, uten at det virker slutty.

h) -veien hjem
Hold samtalen og vibe`n lett og uskyldig.
Hold alle glade. Du trenger ikke prøve hardt heller. Ro det i land bare, trenger ikke game. You are all set, bare kom dere fram til døra, og dere er jo på vei dit allerede så, hvorfor skal du gjøre/si mer for at det skal skje mer?
(Ved et par anledninger klarte ikke Main Girl å holde sine engasjerte meninger om dyrevern for seg selv når vi hadde med jenter som gir faen i, eller ikke liker, dyr. Det gikk greit, men det var litt vibe-breaker. Du som leser har det muligens inne, men instruér Main Girl til å midlertidig legge fra seg alle "skarpe kanter" og sterke meninger. Målet er å hooke opp med dama, ikke vinne en debatt.
Om new girl er litt på vippen, kan man evt hoppe i en taxi.
(sidenote, pay for that shit too, på samme måte som med drinkene nevnt tidligere! )

i) -pull location
Sett på musikk, jekk en øl hver. Ikke vær for frampå det første kvarteret, gi New Girl sjans til å bli komfortabel. Men det betyr ikke at det ikke skal være seksuelt ladet stemning. Sett gjerne på litt sexy musikk, noe man kan danse til alle tre. Vi hadde suksess med å sette på Beyoncé videoer som Main Girl likte, hun syns Beyoncé er sykt sexy så hun blir tent selv.
Bygg seksuell spenning men ikke stress.
Sitt nærme, klin med main girl, ta av deg buksa, ta av main girl på overkroppen osv. Pick one or make one up.

j) -go for it!
Ved et tidspunkt må du take charge igjen, da er main girl din main asset. Instruér henne til å følge deg.
Si "Vil dere bli med i dusjen?"
og main girl sier ja, new girl ser at main girl er comfy med det. Om ikke main girl er med på notene, vil new girl lure på om main girl ikke har lyst. I tillegg blir det vanskeligere for henne å bli med fordi det er færre som er med fra start, kontra å bare joine noe som allerede skjer uansett.
Eller at du begynner å kline med main girl.
Eller danse alle tre, grinde, seksuell spenning.
(Eller hopp i det, en annen gang, da vi banga en annen elskerinne av meg sammen, så var det litt kleint først, da startet main girl bare å suge meg mens hun andre var på do, så kom hun ut, fikk et lett sjokk men joina fort.)


Forskjellige typer jenter man kan støte på:

-Turisten. Det letteste. Ute på reise, reiser tilbake om få dager, lite til ingen sosiale konsekvenser å hooke opp, vil kanskje prøve noe nytt.
Se etter tegnene: Om hun er ute sent tross for fly dagen etter ser hun etter action.
Om hun har blitt igjen i klubben etter venninnene dro ser hun etter action.
Da er det så sykt lett.
Det virket som om de 2 turistene vi hooka trengte veldig lite for å være klare, bare minimum av game, så var de klare for å stikke etter kort tid, siden vi tok oss av logistikken og hadde gameplanen klar.

-den nysgjerrige.
Den nysgjerrige har ikke prøvd trekant men har lyst.
Den nysgjerrige merker egentlig hva dere driver med og kan finne på å spørre.
Om hun spør så vær ærlig om du bedømmer at det er det som kreves i situasjonen.
(Vi har hatt to nysgjerrige, hun ene merket hva greia var, og ville, men samtidig prøvde hun å "knocke seg selv ut av state" ved å få oss til å i plumpe ordelag fortelle hva vi prøvde på. Her var vi selektivt ærlige, om man blir for vulgær så er det ofte dealbreaker for noen. Så vi var ærlige med glimtet i øyet, mens vi pakket det inn i uskyldige ordelag. Altså var det tydelig i subkommunikasjonen, men litt flørtende "vi-prøver å lure deg til å tro at vi er uskyldige".
Hun måtte på do med venninna si plutselig, la henne! De snakket sef om at hun ville bli med, så legg merke til hvordan hun er når hun kommer tilbake.
Hun andre åpenbare "nysgjerrige" bedømte jeg det som best å si det rett ut, fordi hun på en måte tråkket på bremsen, som "hei, vent nå litt, hvem er dere for hverandre egentlig" med skepsis i stemmen.
Så da sa jeg, vi har et slags åpent forhold og gjør trekanter osv, da ble hun enda mer nysgjerrig og spurte oss ut og syns det var kult. Deretter, fremdeles uskyldig pull location-unnskyldning, selvom vi alle skjønte hva som skulle skje.

-venninner
Stay away, more fish osv.
Sjalusi. Main følte seg truet av venninna, jeg tror hun ble redd for at jeg skulle "gå over til henne". Lettere for main girl med noen ukjente, lite komplisert.

-Chicks du har hooket opp med før
introduserte successfully 2 jenter jeg har hooket opp med før til main girl og det funket fint.

-no category
chicks som muligens/muligens ikke har testet før, de som bare "er med" uten å stikke seg ut i noen nevneverdig kategori.

-de som blir med hjem men som trekker seg før det skjer noe.
Hadde et par av de og.

og til sist, den største kategorien av dem alle,
-de jentene som ikke kommer til å bli med dere i det hele tatt.

Good luck


ThinMan/FatBwoiii

Når jeg ser over så ser det så vagt og enkelt ut.
Det er kind of enkelt når man først har vendt seg til det, som om det er DET som er det vanskelige.
Jeg utdyper gladelig om noen har spørsmål, det kan godt hende at det er ting jeg har glemt å tydeliggjøre fordi jeg antar at alle skjønner det, så spør og del erfaringer!

Lets talk!

Peace!