Ny i Oslo

Started by GAG, October 30, 2015, 18:36:50 PM

Previous topic - Next topic

GAG

Heisann folkens! Har postet på dette forumet tidligere.

Har da endelig flyttet til Oslo. Jeg trives foreløpig kjempegodt.
Ellers er jeg sjeleglad jeg kom over Gode Vibber. Denne har snudd opp ned på alt når det kommer til sjekking. Føler jeg har lært mye av å lese på bloggen. Samtidig så har jeg også vært ute i feltet for å prøve og feile, mao få erfaring :)

Hadde vært utrolig gøy å bli kjent med noen av dere som henger her, så kan vi utveksle erfaringer.
De fleste av vennene mine som bor i Oslo er enten i forhold, eller så har de mindre interesse av sjekking. Så intensjonen min er jo å bli kjent med noen her som jeg vet har samme interesse. Har gjort meg noen betraktninger som jeg ønsker å drøfte.

Var i Oslo i august, ett par måneder før jeg flyttet, da traff jeg en jente som jeg hadde snakket med via Tinder. Vi møttes og det endte med full klinings på 1. daten. Etter noen dager etter at jeg kom hjem sendte jeg melding og spurte om vi skulle møtes når jeg flyttet. Det sa hun ja til da. Interessen var tilstede.
I slutten av september sendte jeg melding at jeg kom til å flytte nedover i oktober. Da fikk jeg vite at hun hadde truffet noen hun likte bedre, og at hun ville gå for han. Så da var det bare å sette Game over med henne å gå videre.

Etter at jeg flyttet til Oslo har jeg iløpet av av denne måneden truffet 4 stykker. Ikke revolusjonerende vil mange tenke, men mer enn jeg har gjort tidligere i løpet av en mnd.

1. Dame nummer en møtte jeg over en øl. Jeg plasserte meg på en slik måte at det var naturlig å eskalere uten at det virket unaturlig dvs jeg plasserte meg på samme siden av henne langs bordet. Praten gikk egentlig ganske greit, og jeg tok først initiativ først ved småberøringer og deretter hyppigere fysisk kontakt. Kom egentlig så langt som hånd på lår. Hun spurte meg rett ut om jeg skulle noe resten av uken, så det var jo ett ganske kraftig hint om at hun var interessert i å møte en annen gang. Men jeg bestemte meg for å ikke gå videre med det, så henne har jeg ikke møtt igjen.

2. Dame nummer to. Møtte henne på bar der vi tok noen øl. Tok initiativ ved små berøringer fra begynnelsen der vi satt i sofaen. Etterhvert ble berøringene mer hyppige med berøringer både kne mot kne og hånd på kne, noe jeg tolket at hun var komfortabel med. Når jeg tok hånden hennes merket jeg at hun var ukomfortabel, så droppet dette. Vi utvekslet nummer og gikk hver til sitt. Dagen etter sendte jeg melding der jeg takket for kvelden før og spurte om hun ville møttes igjen. Dette sa hun ja til. Jeg foreslo at vi kunne møttes hjemme og se en film. Hun ville heller på kino så det endte med at vi dro på kino.

Kinodater har jeg egentlig lite sansen for egentlig. Prøvde å ta hånden hennes i begynnelsen, men dette merket jeg hun ikke var komfortabel med så føler egentlig ikke jeg kom noe videre fra der vi var sist. Enden på visa var at jeg noen dager senere fikk en melding om at hun var usikker på om det kunne bli noe mer, dermed så var løpet kjørt, så her var det bare å gå videre.

Spørsmålet mitt til dere blir: Burde jeg gått for kysset på 2 daten? Selv om hun tydeligvis var ukomfortabel med håndholding 2 gangen vi møttes? Har diskutert dette med noen kompiser. Noen mente jeg absolutt bare burde kysset henne og latt som ingenting dersom hun var ukomfortabel. Den andre halvparten mente at jeg hadde vært for ivrig, noe jeg ikke skjønner helt i og med at eskaleringen ikke kom noe videre.

Har lest her på forumet at du taper mer på å ikke tørre å eskalere, enn at du faktisk gjør det og trekker på skuldrene og smiler dersom hun er ukomfortabel. Har funnet ut at det perfekte øyeblikket ikke finnes, du må rett og slett innimellom bare gjøre det, så lenge det gjøres på en kalibrert måte.

Har mine tanker om hva som har gått galt.

3. Dame nummer 3 møtte jeg over en øl. Her satt vi på hver sin side av bordet på grunn av plassmangel, noe som både begrenset både muligheten for fysisk kontakt og eskalering. Det å sitte på hver sin side av bordet er noe jeg ikke er særlig fan av, men har hørt det er en feil svært mange gutter gjør?
Uansett praten gikk lett, men jeg følte ikke for å møte henne mer enn en gang.

4. Den siste daten, har også vært den beste og har vært den daten som jeg har likt aller best. Denne gangen gikk jeg for en kombinasjonsdate med biljardspilling og øl senere. Allerede fra vi tekstet via sms så snakket vi om at jeg skulle slå henne i biljard, dette var hun tydeligvis med på.
Her begynte jeg med små berøringer når vi sto tett sammen og vi ertet og distraherte hverandre når det var vår tur. Etter at vi var ferdig å spille biljard tok vi bussen til en uteplass. På bussen satt vi sammen og jeg satte derfor kneet mitt inntil hennes noe hun var komfortabel med. Etter at vi kom inn på uteplassen vekslet vi mellom kne til kne og min hånd på hennes lår. Tilslutt så tok jeg hånden hennes og til min store glede tok hun den og grep den uten å vise tegn til å være ukomfortabel. Like etterpå bare gikk jeg for kysset, hun sa hun ble litt overrasket over det, men jeg sa det gikk helt fint.
Når vi gikk fra uteplassen gav jeg henne armen min frem til vi skiltes. Vi avtalte egentlig allerede da og treffes om noen dager. Tenkte å la det bli søndag før jeg spør henne om når hun eventuelt kan møttes.
Uten tvil den beste daten til nå.

Så som dere ser så har jeg iløpet av min korte tid i Oslo både mistet interessen og blitt avvist. Ingenting unaturlig med andre ord.
Det jeg lurer på er, finnes det en bedre måte å eskalere/raskere på enn jeg har beskrevet her. Har blitt mer og mer overbevist om at det ligger noe i det at det er bedre å eskalere for raskt for å så gå ett skritt tilbake om dama er ukomfortabel enn å aldri tørre gjøre det.

Hadde vært greit med noen tilbakemeldinger, da jeg skal treffe flere damer i tiden fremover.
Håper jeg blir kjent med noen av dere på forumet som deler min interesse for sjekking.